موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
20659
۰۳ مرداد ۱۳۹۶

اکران یک فیلم سینمایی کودک از هفته آینده

فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن» به کارگردانی محمدحسین فرح بخش، از روز چهارشنبه 4 مردادماه در گروه ماندانا اکران می‌شود.

به گزارش کودک پرس، غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت وگویی درباره آخرین تصمیمات شورای صنفی نمایش اظهار داشت: قرارداد اکران فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» به کارگردانی وحید موسائیان در گروه کورش بعد از فیلم «مَلی و راه‌های نرفته‌اش» ثبت شد.
وی افزود: همچنین قرارداد اکران فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده در گروه استقلال بعد از فیلم «فصل نرگس» به ثبت رسید.
سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن» به کارگردانی محمدحسین فرح بخش، از روز چهارشنبه 4 مردادماه در گروه ماندانا اکران می‌شود.
فرجی گفت: در جلسه امروز، دوم مردادماه مصوب شد در خصوص اکران فیلم‌های گروه کودک راهکار مناسب از طرف خانه سینما، سازمان سینمایی و بنیاد فارابی ارائه شود و سپس طی جلسه‌ای در این خصوص تصمیم‌ بگیرند.
سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: در جلسه امروز(دوشنبه)، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، علیرضا رضاداد و ابراهیم داروغه زاده حضور داشتند تا درباره ساماندهی اکران فیلم های کودک و نوجوان که از دغدغه های اساسی سازمان سینمایی است، صحبت کنند.
فرجی افزود: در این جلسه قرار شد تا سازمان سینمایی، خانه سینما و شورای صنفی و سینما شهر، تمام تجربیات خود را در اختیار گروه کودک قرار دهند و ساختار گروه کودک به شکل واقعی خود در عرصه نمایش برسد و فیلم های کودک و نوجوان در تابستان و فصل های مختلف نمایش داده شوند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار