موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
29194
۲۷ مهر ۱۳۹۶
نوشته آلیس میلر؛

کتاب «دلهره‌های کودکی؛ جستجوی خود واقعی» نوشته آلیس میلر وارد بازار نشر شد

کتاب «دلهره‌های کودکی؛ جستجوی خود واقعی» نوشته «آلیس میلر» کتابی با موضوع روان‌شناسی توسط انتشارات فرهنگ نشر نو با همکاری نشر آسیم است که روانه بازار نشر شد.

به گزارش کودک پرس ، این کتاب را انتشارات فرهنگ نشر نو با همکاری نشر آسیم به چاپ رسانده و با ترجمه امید سهرابی‌نیک در دسترس علاقه‌مندان به موضوعات روان‌شناسی قرار داده است.

در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم: آلیس میلر به خاطر تحقیقاتش در مورد علل و آثار آسیب‌های کودکی و به‌‏‌خصوص بابت کتاب پرفروش دلهره‌‏‌های کودکی شهرتی جهانی یافته است. وی پس از پانزده سال، دیگربار به‌سراغ آن کتاب آمده و با توجه به این‏که می‌گوید از چارچوب روان‏کاوی خروج کرده است در کتابش بازبینی اساسی کرده است.

در ادامه پشت جلد کتاب دلهره‌های کودکی آمده است: او بر این باور است که ریشه‌های خشونت و بی‏‌رحمی‏‌های جامعه در شیوه‌‏های سنتی تربیت کودکان و آموزش آن‏‌ها نهفته است که می‏‌تواند دوران کودکی را به زندان مبدل کند. نویسنده در این ویراست جدید شرح می‌‏دهد ما چگونه می‏‌توانیم از یافته‏‌های جدید او برای رهایی خود استفاده کنیم. میلر با استفاده از مثال‌‏های گوناگون توضیح می‏‌دهد چگونه می‌‏توانیم احساسات گم‏شده و گذشتۀ سرکوب‏‌شدۀ خویش را بازیابیم و شروعی جدید و سالم برای خود و فرزندانمان رقم بزنیم.

 

 

در توضیح این کتاب آمده است: دلهره‌های کودکی، ویراستی بازبینی‌شده از کتابی پرفروش در سطح جهان است که به ما کمک می‌کند واقعیت و نیازهای اساسی خود را کشف کنیم.

دلهره‌های کودکی که با تیراژ ۱۱۰۰ نسخه به چاپ رسیده است، در ۱۷۵ صفحه و با قیمت ۱۵ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار