22001
۲۶ مرداد ۱۳۹۶

تکذیب انتشار خبر آمار بالای کودک آزاری در کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر قرار گرفتن کرمانشاه در جایگاه دوم کودک آزاری در کشور، گفت: این خبر صحت ندارد.

به گزارش کودک پرس ، ، امید قادری در جمع خبرنگاران، با اشاره به واگذاری تولیت سلامت اجتماعی کشور به سازمان بهزیستی در برنامه ششم توسعه، اظهارداشت: سازمان بهزیستی جهت اثربخشی فعالیت های خود، نیاز به هماهنگی و همدلی بین دستگاه ها و نهادهای مختلف دارد.
وی ادامه داد: در بسیاری از شهر ها خصوصا شهرهای بزرگ، معابر جهت تردد افراد نابینا و معلول مناسب سازی نشده است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اشتغال و مسکن را دو مقوله مهم در بحث معلولان استان عنوان کرد و گفت: هیچ محدودیتی برای ایجاد مسکن خانواده های دارای دو معلول نداریم.
وی تاکید کرد: طبق تفاهم نامه ای که سازمان بهزیستی با بسیج سازندگی منعقد کرده است، مقرر شده که میزان تسهیلات که برای مسکن معلولان به آنها پرداخت می شود در استان کرمانشاه 40 میلیون تومان باشد در حالی که این مبلغ در سطح کشور 30 میلیون تومان میلیون تومان است.
قادری از جمع آوری 180 معتاد متجاهر در استان خبرداد و تصریح داشت: برنامه حرفه آموزی و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به معتادین بهبود یافته از جمله برنامه های سازمان بهزیستی است.
وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر قرار گرفتن کرمانشاه در جایگاه دوم کودک آزاری در کشور، گفت: این خبر صحت ندارد.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از تحت پوشش قرار دادن 5 هزارو 470 زن سرپرست خانوار توسط بهزیستی استان خبرداد و یادآورشد: 1591 نفر از این زنان تحت پوشش بیمه عشایری و روستایی و 994 نفر هم تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.
وی در پایان به وجود 16 کمپ قانونی ترک اعتیاد در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون 40 کمپ غیرقانونی را شناسایی و پلمپ نموده ایم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار