181100
۲۲ مهر ۱۳۹۷
با حضور پرشور هزاران کودک و خانواده‌ها؛

جشنواره هزار و یک سازه در قشم برگزار شد

مدیر طرح قشم جزیره‌ای برای کودکان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک «جشنواره هزار و یک سازه» با حضور گسترده کودکان وخانواده‌های آنان در محل مجتمع تفریحی اقامتی ساحل طلایی قشم برگزارشد.

به گزارش کودک پرس ، سید مصیب دریانورد اظهار داشت: این جشنواره با عنوان اختتامیه پویش با من بساز و با هدف احیای عروسک‌های دستساز بومی به عنوان میراث ناملموس جزیره قشم و تامین اسباب و وسایل بازی‌های نمایشی و ایجاد فضای نشاط و شادابی برای کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

 

 

وی بیان داشت: این جشنواره به عنوان بخشی از فعالیت‌های پروژه «قشم، جزیره‌ای برای کودکان» که از فروردین سال ۹۶ در جزیره قشم آغاز شده است، با حمایت و همکاری مدیریت و کارکنان مجتمع ساحل طلایی قشم، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مربیان و مدیران مهدهای کودک و مراکز پیشدبستانی در این جزیره برگزار شد.

 

 

مدیر طرح قشم جزیره‌ای برای کودکان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک جشنواره هزار و یک سازه روز گذشته با حضور گسترده کودکان و خانواده‌های آنان در محل مجتمع تفریحی اقامتی ساحل طلایی قشم برگزار شد.

 

 

وی بیان داشت: همچنین در کنار این جشنواره، از محل فروش غذای محلی و فروش عروسک‌های دستساز مبالغی برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان هرمزگان به انجمن خیریه ساحل خلیجفارس اختصاص یافت.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار