160837
۲۹ خرداد ۱۳۹۷

تقدیر استاندار حلب از فعالیتهای مرکز کودک و نوجوان اوج در سوریه

استاندار حلب در جریان بازدید از فعالیت‌های موسسه اوج کودک و نوجوان در سوریه گفت: دوستان ایرانی ما، همراهان خوبی برای روزهای جنگ و پس از آن هستند.

به گزارش کودک پرس ، در شب پنجم از سلسله برنامه‌های شب‌های مهتابی(الیالی الساطعه) استاندار حلب از فعالیت‌های مرکز کودک و نوجوان سازمان هنری رسانه ای اوج تقدیر کرد.

پنجمین شب از سلسله برنامه‌های شبهای نورانی(الیالی الساطعه) که در میدان سعدالله جابری شهر حلب برگزار می‌شود، میزبان استاندار حلب بود. «حسین احمد دیاب» در ابتدای این برنامه از غرفه‌های کودک، رستوران بازی، بخش قصه گویی برای کودکان و در انتها از غرفه بازی‌های گروهی بازدید کرد و در ادامه ضمن صحبت با مربیان بخش‌های بازی و کودکان از نحوه برگزاری این کارگاه‌های آنها اطلاع کسب کرد.

 

 

استاندار حلب در بخش انتهایی بازدید خود در بخش خلاقیت های کودکانه به ساختن وسیله های بازی با کودکان روی آورد و لحظاتی را در شادی آنها شریک شد.

وی در حاشیه این بازدید با قدردانی از مربیان ایرانی حاضر در این برنامه فرهنگی، کودکان امروز سوریه را سرمایه‌های فردای این کشور نامید و از تلاش برای آموزش و ایجاد اوقات شاد برای آنها تشکر کرد.

وی همچنین ضمن دیدار با مسئولین مرکز کودک و نوجوان اوج دیدار و ضمن قدردانی از آن‌ها برای برگزاری جشن شب‌های نورانی (الیالی الساطعه) ابراز داشت دوستان ایرانی ما در زمان جنگ و امروز (بعد از جنگ) همچنان همراهان خوبی برای سوریه هستند.

 

 

پنحمین شب از مجموعه جشن‌های شب‌های نورانی(الیالی الساطعه) با اجرای سرود گروه کُرال حلب وابسته به مجموعه نیروهای مردمی حلب(فیلق) شروع شد و میزبان مراسم شعرخوانی با عنوان «حلب زنده است» برای شرکت کنندگان در مراسم بود.

حضور حاج محسن، فرمانده نیروهای دفاع مردمی حلب (فیلق) و بازدید از غرفه بازی‌ها و شرکت در جشن شب نورانی و اجرای برنامه سما توسط گروه مولوی یکی دیگر از برنامه‌های «الیالی الساطعه» بود.

جشن بزرگ شب های نورانی (الیالی الساطعه) توسط مرکز کودک و نوجوان سازمان هنری رسانه ای اوج و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری مهاد در کشور سوریه با هماهنگی نیروهای بسیج مردمی(فیلق)؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام عید سعید فطر در شهر حلب سوریه برگزار میشود.

 

 

 

 

منبع:‌ مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار