160370
۲۷ خرداد ۱۳۹۷
مدیر کل بهزیستی استان تهران عنوان کرد؛

برگزاری کلاس رقص در مهدهای کودک ممنوع است/ ارزانترین و گرانترین مهدکودک‌های تهران

داریوش بیات نژاد مدیر کل بهزیستی استان تهران دلیل تعیین شهریه در برخی مهدهای کودک این استان را عنوان کرد و گفت: تعیین شهریه مهدهای کودک بر اساس شرایط هر منطقه صورت می‌پذیرد.

به گزارش کودک پرس ، داریوش بیات نژاد مدیر کل بهزیستی استان تهران اظهار کرد: شهریه مهدهای کودک در مناطق مختلف استان تهران متفاوت است و با توجه به دسترس پذیری و سطح برخورداری مردم مناطق تعیین می‌شود و درجه بندی آن‌ها با یکدیگر فرق می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر شهریه ارزان‌ترین مهدکودک در سال جاری در استان تهران، 300 هزار تومان تعیین شده است و قیمت تمام شده شهریه گرانترین مهدکودک نیز ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان است.

 

مدیرکل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: معیار دیگری که برای تعیین شهریه مهدهای کودک مدنظر قرار می‌گیرد، نوع برنامه‌هایی است که در این مراکز برای کودکان و خردسالان در نظر گرفته می‌شود و همچنین نوع آموزش‌ها و خدماتی است که به آن‌ها ارائه می‌شود.

بیات نژاد در تشریح اینکه آموزش چه نوع برنامه‌هایی به کودکان و خردسالان در مهدهای کودک استان تهران مجاز است، تاکید کرد: اگر فعالیتی خارج از دستورالعمل تعیین شده مهدهای کودک در این مراکز انجام شود، تخلف محسوب می‌شود و به طور قاطع با متخلفان برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

 

وی در ادامه یادآور شد: همزمان با نظارت بهزیستی استان تهران بر روند عملکرد مهدهای کودک، سازمان تعزیرات حکومتی نیز بر موضوع وصول شهریه این مراکز نظارت می‌کند و در صورت مواجهه با هر نوع تخلف در خصوص شهریه با متخلفان برخورد می‌شود.

 

بالا بودن اجاره بها، عامل گرانی شهریه برخی مهدهای کودک
مدیر کل بهزیستی استان تهران اضافه کرد: فعالیت‌های فوق برنامه در مهدهای کودک نیز بر اساس آیین نامه تدوین شده مشخص است و مدیران این مراکز نمی‌توانند خارج از چهارچوب مشخص شده به برگزاری کلاس‌های متفرقه اقدام کنند.

بیات نژاد در ادامه تصریح کرد:یکی از دلایل بالا بودن شهریه برخی از مهدهای کودک در بعضی از مناطق شهر تهران، گران تمام شدن هزینه اجاره فضای مهد است، به همین دلیل برخی از مراکز فوق شهریه بیشتری را نسبت به دیگر مراکز از والدین کودکان مطالبه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: عوامل نظارت بر عملکرد مهدهای کودک و کارشناسان مسئول این حوزه در صورت مشاهده هرگونه تخلف و همچنین دریافت گزارش تخلف در این مراکز با عوامل خاطی به صورت قانونی برخورد می‌کنند.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار