موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
158937
۱۷ خرداد ۱۳۹۷
مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش‌ و پرورش تأکید کرد؛

ضرورت ایجاد فضای پرورشی ویژه دانش‌آموزان در جوار حرم امام(ره)

مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش‌ و پرورش بر ضرورت ایجاد فضای پرورشی ویژه دانش‌آموزان در جوار حرم امام(ره) تأکید کرد.

به گزارش کودک پرس ، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش‌ و پرورش ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با هدف گرامیداشت سالروز ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی(ره)، برنامه‌هایی در سطوح ستادی، استانی و منطقه‌ای تهیه و جهت اجرا ابلاغ شده است.

وی بر اهمیت شناساندن شخصیت و راه امام(ره) به نسل جوان و نوجوان تأکید کرد و افزود: بیش از چهارده انجمن در مدارس فعال است و از سال آینده انجمن دینی را مامور ارائه آثار امام(ره) و برگزاری مسابقات مقاله نویسی، شعر وسرود با هدف شناساندن بیش از پیش شخصیت امام(ره) خواهیم کرد تا دانش‌آموزان خود در زمینه امام شناسی فعال باشند.

 

رمضانی بر ایجاد فضای پرورشی در جوار حرم حضرت امام(ره) تأکید و تصریح کرد: علی‌رغم همه دلبستگی‌های دانش‌آموزان به بنیانگذار انقلاب، نبود فضای مناسب در پیرامون حرم  امام(ره)، باعث شده تا انس دانش‌آموزان با رهبرشان به خوبی صورت نگیرد، لذا وجود چنین فضایی می‌تواند راهگشا باشد البته آموزش و پرورش پیگیر این موضوع است.

 

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش همواره بر شناساندن امام(ره) و راه امام به دانش‌آموزان تأکید دارد و کارهای خوبی صورت گرفته است اما با توجه به اندیشه‌های بزرگ حضرت امام(ره) نیازمند تلاش بیشتری در این زمینه هستیم.

 

 

 

منبع:‌ فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار