142001
۰۵ اسفند ۱۳۹۶

کودکان فلسطین؛ از محاصره با نظامیان مسلح تا لبخند با دست بسته

عکس‌ها و ویدئوی جدیدی از بازداشت کودکان فلسطینی توسط چندین نظامی تا بن دندان مسلح در الخلیل و دیگر شهرهای فلسطین منتشر شده که کوچکترین سند در نقض حقوق کودکان فلسطینی است.

به گزارش گروه بین‌الملل کودک پرس، مستندات نقض حقوق کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی هر روز از خلال عکس‌ها و ویدئوهای گرفته شده در مناطق مختلف فلسطین، در حال بیشتر شدن است. پس از آنکه در آذرماه امسال (1396) عکس «محمد فوزی الجنیدی» 16 ساله در حالی دست و چشم بسته بود و توسط 23 نظامی اسرائیلی احاطه شده بود، در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های به صورت گسترده بازنشر شد؛

امروز (شنبه) عکس یک نوجوان فلسطینی دیگر(نام وی اعلام نشده) که در الخلیل توسط چندن نظامی کاملا مسلح بازداشت شده در رسانه‌ها منتشر شد. بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، ویدئویی هم از بازداشت یک کودک فلسطینی دیگر «عبد الله بدیع الدویک» که فقط 12 سال دارد، منتشر شده است.

 

این کودک در یکی از ایست‌های بازرسی منتهی به حرم ابراهیمی در الخلیل بازداشت شده است؛ «بدیع الدویک» پدر این کودک گفته عبدالله تنها به این دلیل که از تعرضات نظامیان صهیونیست در یک راهپیمایی مسالمت‌آمیز عکس گرفته برای چندین ساعت در بازداشت بوده است و این فیلم (لحظه بازداشت) کمترین سند موثق برای تعرض‌های اسرائیلی است.

 

امروز تصویری هم از نوجوان فلسطینی بازداشت شده در روستای «بیتا» در نزدیکی نابلس منتشر شده که علیرغم بازداشت، لبخند می‌زند و علامت پیروزی نشان می‌دهد. امروز فیلمی هم از بازداشت پنج نوجوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست دست‌به دست می شود. هم‌اکنون حدود هفت هزار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوس هستند که دستکم 500 نفر آنها کودک هستند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار