141923
۰۵ اسفند ۱۳۹۶

آمادگی کانون‌های فرهنگی و تربیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از آمادگی کانون‌های تربیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش کودک پرس، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در مراسم تأسیس کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش که در کانون شهید مفتح منطقه 3 تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه کانون‌ها بزرگترین مرکز تربیتی کشور است، اظهار داشت: امروز رقبای جدیدی برای کانون‌ها ایجاد شده است که نهادهای مختلف، مساجد و شهرداری‌ها از جمله آنهاست.

 

وی ادامه داد: اداره‌کل فرهنگی و هنری و کانون‌های آموزش و پرورش آمادگی دارند در خصوص غنی‌سازی و شاداب‌سازی مدارس در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در مدارس و کانون‌ها همکاری کرده و این کار را بر عهده گیرند.

رمضانی با طرح این پرسش که «آیا واقعاً در مدارس تعلیم و تربیت صورت می‌گیرد؟»، افزود: نیروی انسانی که در کانون فعالیت می‌کند و دانش‌آموزی که در آنجا تربیت می‌شود، بی‌نظیر است و در کانون به همه ساحت‌های تربیتی توجه می‌شود.

 

وی با اشاره به اجازه قانون برای تغییر کاربری فضاهای پرورشی، گفت: باید این تغییرات برای دانش‌آموزان صورت گیرد. مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: امسال تمام مسابقات فرهنگی و هنری در فضای پایلوت کانون‌ها برگزار می‌شود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار