139917
۲۴ بهمن ۱۳۹۶

بیش از ۲۰ هزار نفر از فیلم‌های جشنواره فجر و سیمرغ و پروانه‌ها در سمنان دیدن کردند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تمجید از استقبال گسترده مردم از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سمنان گفت: تماشای فیلم‌های این جشنواره و بخش کودک سیمرغ و پروانه‌ها در سمنان از مرز ٢٠ هزار نفر فراتر رفت.

به گزارش کودک پرس ،محمدرضا سوقندی افزود: در مدت اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سمنان ١٢ فیلم اکران شد که با استقبال گسترده و بی نظیر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان همراه بود.

وی با اشاره به اینکه اکران این فیلم ها از چهاردهم بهمن در دو سینما یادمان و هلال سمنان آغاز شد افزود: در مدت برگزاری این جشنواره هر روز سه فیلم در قالب چهار سانس در این دو سینما بر روی پرده رفت.

سوقندی اوج استقبال مردم از فیلم های جشنواره فجر را مربوط به روزهای پایانی و به ویژه شب آخر (یکشنبه شب) دانست و اظهار داشت: در شب آخر اکران این  فیلم ها سالن این دو سینما مملو از تماشارگران بود و شمار مراجعین بیش از ظرفیت این دو سینما بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تمجید از حضور و استقبال گسترده مردم از فیلم های جشنواره فجر خاطرنشان کرد: این استقبال و حضور مردمی مقدمه ای برای آشتی آنان با هنر و صنعت سینما دراین استان است.

سوقندی گفت: در بخش سیمرغ و پروانه ها نیز در مدت برگزاری این جشنواره هزاران نفر از دانش آموزان و کودکان از پنج فیلم ویژه کودکان در این دو سینما دیدن کردند و استقبال کودکان نیز در این مدت بسیار خوب بود که جای تقدیر دارد.

اکران فیلم های فجر یکشنبه شب در سمنان به خط پایان رسید.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار