136011
۰۲ بهمن ۱۳۹۶
همزمان با دهه فجر؛

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در زیرکوه برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: جشنواره قرآنی ویژه کودک و نوجوان دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام احمد اسماعیلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه اظهار کرد: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به همت اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه با همکاری موسسه قرآنی سراج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراحل ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره از ۲۵ دی‌ماه آغاز شده است، افزود: ثبت‌نام در این جشنواره تا ۱۰ بهمن‌ماه امسال ادامه دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه با بیان اینکه این جشنواره در دهه فجر سال جاری اجرایی می‌شود، تصریح کرد: فراهم آوردن شرایط انس کودک و نوجوان با قرآن، ایجاد بستر مناسب برای فراگیری مفاهیم قرآنی، تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به فعالیت در عرصه‌های قرآنی و شناسایی استعدادهای قرآنی در بین کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

اسماعیلی بیان کرد: این جشنواره در سه گروه نصر ویژه پیش دبستانی، فتح ویژه مقطع ابتدایی و گروه عصر ویژه مقطع متوسطه اول برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن مقاطع و رشته‌های ویژه هر مقطع و گروه، این جشنواره در ۱۳ رشته برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه اظهار کرد: این جشنواره به تفکیک خواهر و برادر در رشته‌های حفظ، قرائت، نقاشی، گروه‌های همخوانی و اذان متناسب با گروه‌های سنی برگزار و در پایان از منتخبین تجلیل می‌شود.

اسماعیلی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به مراکز قرآنی شهرستان زیرکوه مراجعه کنند.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار