134984
۲۷ دی ۱۳۹۶

بازداشت والدین آمریکایی که ۱۳ فرزند خود را سال‌ها در خانه زندانی کرده بودند

پدر و مادر کالیفرنیایی که سال‌ها ۱۳ فرزند خود را در شرایطی غیرانسانی در خانه زندانی کرده بودند، با فرار یکی از کودکان و اطلاع پلیس از ماجرا، دستگیر شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل کودک پرس، یک زوج آمریکایی که 13 فرزند خود را در شرایطی غیرانسانی در خانه زندانی کرده بودند، پس از فاش شدن این ماجرا برای پلیس، دستگیر شدند.

آنطور که سی‌ان‌ان گزارش داده، برخی از قربانیان، در زندان خانگی خود که محلی کثیف بوده، با قفل و زنجیر به تخت بسته شده بوده‌اند. کلانتر شهرک ریورساید کالیفرنیا گفته که قربانیان این جنایت، بین 2 تا 29 سال دارند.

ماجرا وقتی برای پلیس آشکار می‌شود که یک دختر 17 ساله از میان قربانیان، موفق به فرار از خانه می‌شود و با استفاده از تلفن همراهی که در خانه پیدا کرده بوده، با پلیس تماس می‌گیرد.

 

خانه محل زندگی 13 فرزند زوج آمریکایی در کالیفرنیا

 

دفتر کلانتر ریورساید اعلام کرده که این دختر 17 ساله، بسیار نحیف و ظاهرش شبیه به یک دختر 10 ساله است.

پلیس‌هایی که در پاسخ به این تماس به خانه این زوج حمله کرده‌اند، می‌گویند 12 نفر را دیده‌اند که در فضایی «بسیار کثیف» با سوء تغذیه دست و پنجه نرم می‌کردند.

پلیس با تعجب اعلام کرده که همگی 13 قربانی این جنایت، ظاهری شبیه به کودکان دارند حال آنکه 7 نفر از آنها، بزرگسال هستند.

 

 

پدر مادر این 13 کودک، «دیوید آلن» 57 ساله و «آنا تورپین» 49 ساله هستند که حالا باید برای پاسخ به اتهام «شکنجه و به خطر انداختن زندگی کودکان» در برابر قاضی بایستند. دو زوج با قید وثیقه 18 میلیون دلاری روانه بازداشتگاه شده‌اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار