8853
۱۷ مهر ۱۳۹۵

بیعت شیرخوارگان حسینی با برترین های عالم خلقت

همایش شیرخوارگان حسینی در 11نقطه از شهرهای شمال اصفهان و با حضور بیش از 10 هزار نفر برگزار شد.

به گزارش کودک پرس   همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در ۵۰ نقطه کاشان با استقبال فراوان بانوانی که سربندهای سبز و سیاه یا حسین و یا علی اصغر بر پیشانی طفلهای شیرخوار خود بسته بودند، روبرو شد.
افزون بر برگزاری همایش شیرخوارگان در کاشان به خصوص حسینیه حضرت علی اصفر (ع) ، همزمان با برگزاری هفتمین روز سالروز شهادت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) که به جمعه نشلیجی ها شهرت یافته، این همایش در جوار مضجع نورانی این امامزاده عظیم الشان با نیز برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در حاشیه برگزاری این همایش  گفت: فاجعه شهادت حضرت علی اصغر (ع)، ظرفیت عظیمی برای جلب توجه انسان ها بر واقعه عاشورا و تسخیر قلوب آزادگان در جهان است.
حجت الاسلام سمیع الله مردان افزود: این همایش حرکتی ضداستکبار است که مظلومیت شش ماهه کربلا را بازگو می کند.
وی با بیان اینکه برگزاری این همایش می تواند پیام عاشورا را از طریق کوچکترین سرباز امام حسین (ع) انتقال دهد، نقش خانواده ها به ویژه مادران در تربیت و انتقال محبت اهل بیت(ع) به فرزندان تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: می توان از روضه به عنوان عاملی برای تربیت نسل کودک و نوجوان استفاده کرد.
همایش شیرخوارگان حسینی بطور همزمان در سه هزار و 500 منطقه کشور و در حدود 40 کشور جهان با محوریت کربلای معلی در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می شود.

منبع:   خبرگزاری جمهوری اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار