موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
9662
۰۲ آبان ۱۳۹۵

حضور اعضای کانون پرورش فکری شهرکیان در جشنواره استانی قصه‌گویی

تاکنون 15 نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکیان برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش کودک پرس، زهرا بیگ‌زاده با اشاره به برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی در آبان‌ماه سال جاری اظهار کرد: تاکنون 15 نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکیان برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکیان تصریح کرد: قصه‌گویی یکی از ابزارهای بسیار مناسب برای رشد و پرورش فکری، فرهنگی اجتماعی و تربیتی برای قشر کودک و نوجوان است.

وی با بیان اینکه در راستای حضور در این جشنواره آموزش‌های لازم به این کودکان و نوجوانان ارائه شده است، تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود که در بخش مادربزرگ‌ها  یک نفر مادربزرگ از شهرکیان با نام مریم مهدی‌پور به اجرای قصه زال و سیمرغ خواهد پرداخت.

بیگ‌زاده بیان کرد: زهرا باقری با قصه آتشی بالای کوه، پارمیدا مرادی با قصه بزرگترین دختر عالم، بهاره قهرمان با قصه یخی که عاشق خورشید شد، محبوبه غلامی و فائزه عطار با قصه سگی که قارقار می‌کرد، حسین صیادی با قصه گنجشک و پنبه‌دانه، رضا هاشمی با قصه قمری هیزم‌شکن فقیر، عباس حامدی با قصه ملوچک و خواب شیرین، زهرا فتحی با قصه ملوچک دایره‌زن، ملیکا علیدوستی با قصه لحاف آبی و ….  در بخش کودکان و نوجوانان این جشنواره شرکت می‌کنند.

مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکیان با بیان اینکه برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در رشد و تعالی نسل آینده نقش اثرگذاری خواهد داشت، افزود: افزایش آگاهی عمومی در بین کودکان و نوجوانان، آموزش مهارت‌های مختلف زندگی و فرهنگ‌سازی برای این قشر از جمله اهداف اجرای برنامه‌های مختلف در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکیان است.

منبع:خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار