8858
۱۷ مهر ۱۳۹۵

دشمن از تفکر عاشورایی و علی اصغرها می‌ترسد

مرتضی رمضانی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر گفت: دشمن از علی اصغرها و فکر عاشورایی می‌ترسد.

به گزارش کودک پرس   مرتضی رمضانی در تجمع بزرگ شیرخوارگان این شهرستانبا اشاره به اینکه هدف امام حسین(ع) از حرکت به سمت کربلا با شناخت کامل بود، تصریح کرد: امروز بانوان باید از علی اصغر(ع) شناخت درستی داشته باشند و باید بدانیم امام حسین(ع) چرا حرکت کرد و اگر شناخت درستی از محافل اباعبدالله الحسین(ع) نداشته باشیم نمی‌توانیم از معنویات آن بهره بگیریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با بیان اینکه یکی از امتیازات بزرگ جامعه شیعه بر جوامع مسلمانان خاطره عاشورا است، گفت: حادثه بی‌نظیر عاشورا را وقتی ورق می‌زنیم و به آن می‌پردازیم می‌بینیم که چگونه امام حسین(ع) مظلومانه و غریبانه به شهادت رسید و عزیزترین‌های امام حسین(ع) در کربلا جلوی چشم ایشان به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: امام حسین(ع) اهل بیت خودش و حتی کودک 6 ماهه‌اش علی اصغر را نیز آورد و دشمن به کودک 6 ماهه هم رحم نکرد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن از علی اصغرها و فکر عاشورایی می‌ترسد، اذعان کرد: دشمن از تجمعات مادران و بانوان می‌ترسد زیرا راه علی اصغرها را با ذکر «یا علی(ع)»، «یا زهرا(س)» ،«یا حسین(ع)» و «یا زینب(س)» به فرزندان‌تان نشان می‌دهید و بزرگ می‌کنید وفادار به مکتب عاشورا می‌شوند و دشمن از این می‌ترسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر افزود: امام(ره) با فکر عاشورایی فرمود «سربازهای من در گهواره‌ها هستند» و همان‌ها دفاع مقدس را مدیریت کردند و دشمن را شکست دادند و شمرها و یزیدهای زمانه را که آمده بودند سر انقلاب ما را ببرند در مقابل گهواره خوابیدهایی که امام با فکر عاشورایی آنها را بیدار کرد از بین رفتند و نتوانستند سر انقلاب ما را ببرند.

وی بیان کرد: اگر در دفاع مقدس با فکر عاشورایی پیروز شدیم به واسطه نقشی است که مادران ایفا کردند و صبوری کردند و فرزندانشان را برای دفاع از دین و قرآن تشویق کردند و دفاع مقدس ما استمرار حرکت حسین بن علی(ع) شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با بیان اینکه درس ما از عاشورا درس آزادگی است و باید بیاموزیم در دفاع از دین و قرآن باید ایستاد و جان داد، گفت: درس ما از عاشورا این است که آسیب‌دیدگی و آسیب‌پذیری دشمن که در ظاهر توانا است ولی امام حسین (ع) در عاشورا به همه درس داد که دشمن هرچقدر هم که توانا باشد اما آسیب‌پذیر است.

منبع:  فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار