8844
۱۷ مهر ۱۳۹۵

برنامه های هلال احمر زنجان در هفته ملی کودک

فاطمه جمشیدی،معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح دست‎های مهربان به مناسبت هفته کودک در استان اجرا می‎شود.

به گزارش کودک پرس   فاطمه جمشیدیگفت: با توجه به تقارن هفته کودک با ایام سوگواری ماه محرم، برنامه‎های محوری توسط سازمان جوانان جمیعت هلال احمر استان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در کانون‌های غنچه‎های هلال و پیش دبستانی‎های همیار با سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اعضایی داریم که عضو این سازمان هستند و بر اساس برنامه‎ریزی‎ها، مقرر شده برای این اعضا یک سری برنامه‎ همزمان با هفته کودک اجرا شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح دست‎های مهربانی یکی از مهم‎ترین برنامه‎های پیش‎بینی شده برای هفته کودک به شمار می‎رود، اضافه کرد: این طرح سال گذشته نیز اجرا و با استقبال بسیار خوبی از سوی کودکان مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه دست‎های مهربانی، چادرهایی برپا و کودکان اسباب بازی‎های بلا استفاده و تازه خود را به این چادرها اهدا می‎کنند، افزود: این اسباب بازی‎ها جمع شده و در قالب یک کاروان نیکوکاری در بین کودکان مناطق نیازمند روستایی و مناطق محروم توزیع می‎شود.

جمشیدی به اجرای طرح فضای دوستدار کودک به عنوان یکی دیگر از برنامه‎های سازمان امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در هفته کودک اشاره کرد و یادآور شد: این طرح نیز با برپایی چادر در یکی از مساجد یا هیأت‌های مذهبی و یا داخل مهد کودک‎هایی که غنچه‎های هلال در آنجا فعالیت دارند، اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات نقاشی و کاردستی با محوریت عاشورا از دیگر برنامه‎های پیش‎بینی شده سازمان امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان برای هفته کودک محسوب می‎شود، ادامه داد: در کنار این برنامه‎ها نمایشگاه کوچکی هم برپا می‎شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان اجرای برنامه قصه‎گویی برای کودکان در راستای آشنایی آنها با جمعیت هلال احمر، فعالیت‎های این جمعیت و فرهنگ عاشورا از دیگر برنامه‎ها به مناسبت هفته کودک به شمار می‎رود.

منبع:  فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار