8821
۱۷ مهر ۱۳۹۵

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی کودکان در محل اقامه نماز جمعه همدان

همزمان با هفته ملی کودک نمایشگاه آثار برگزیده کودکان استان همدان در زمینه هنرهای تجسمی شامل نقاشی و خوشنویسی در حوزه های دینی و مذهبی در محل اقامه نماز جمعه همدان برپا شد.

به گزارش کودک پرس   مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان روز جمعه در حاشیه برپایی این نمایشگاه  گفت: در این نمایشگاه 30 اثر برگزیده از میان آثار کودکان عضو مراکز کانون کودک و نوجوان استان همدان در حوزه های مذهبی و دینی در قالب خوشنویسی، نقاشی و عکس به نمایش گذاشته شده است. 

سید محمدرضا جوادی افزود: در این آثار موضوع حقوق کودک و تربیت کودک در اسلام به تصویر کشیده شده و در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه همزمان با دومین روز از هفته ملی کودک از ساعت 9 صبح تا پایان زمان اقامه نماز جمعه در حسینیه امام خمینی(ره) همدان دایر شد و کودکان و نوجوانانی که به همراه خانواده های خود در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت می کنند از این نمایشگاه دیدن کردند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان افزود: برنامه های کانون در هفته ملی کودک با شعار ‘کودکان تشنه اند’ با محوریت موضوع های ادبی، هنری، علمی و مذهبی برای کودکان 6 تا 16 سال در 39 مرکز ثابت و سیار و پستی استان همدان اجرا می شود.
جوادی تاکید کرد: در هفته ملی کودک 400 عنوان برنامه در راستای جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی و ویژگی ها، نیازها و خواسته های کودکان امروز در استان همدان اجرا می شود.
15 تا 21 مهرماه به نام هفته ملی کودک نامگذاری شده است و در هفته ملی کودک سال گذشته حدود 372 عنوان برنامه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اجرا شد.
در حال حاضر کانون استان همدان دارای 39 مرکز فرهنگی و هنری در سراسر استان است که از این تعداد 28 مرکز ثابت، هفت کتابخانه سیار روستایی، یک واحد سیار شهری و سه کتابخانه پستی است.

 

منبع:   خبرگزاری جمهوری اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار