موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
854
۱۹ مرداد ۱۳۹۵

ساخت فیلم پیتر خرگوشه

وب‌سایت بانی فیلم: پیتر خرگوشه یکی از محبو‌ترین شخصیت‌های کتاب کودک به زودی با صدای جیمز کوردن بازیگر بریتانیایی ساخته می‌شود.

به گزارش کودک پرس  این فیلم به کارگردانی ویل گلیک ساخته می‌شود و شرکت سونی سازنده آن است.گفته شده این فیلم یک تفسیر جدید با تمرکز بر رقابت بین یک خرگوش جوان و آقای مک‌گرگور فرد جاافتاده‌ای است که تلاش دارد تا این خرگوش آزاد را در باغ نگه دارد.

راب لیبر نویسنده فیلمنامه آثاری چون «وحشتناک»، «یک روز خیلی بد» و «آلکساندر و وحشتناک» فیلمنامه این فیلم را نوشته و گلیک آن را بازنویسی کرده است. این فیلم ترکیبی از فیلم زنده و انیمیشن کامپیوتری است که در آن کوردن کار صداگذاری شخصیت کوچولوی خرگوش را برعهده دارد.
هنوز تعیین نشده چه کسی در نقش بایرن صداپیشگی خواهد کرد. با این حال گفته شده نقش این شخصیت به صورت زنده فیلمبرداری می‌شود و احتمالا باید بازیگری که برای ایفای این نقش انتخاب می‌شود، صدای این شخصیت را نیز خلق کند.
«پیتر خرگوشه» شخصیتی است که بئاتریکس پاتر نویسنده مشهور آثار کودک خلق کند. این شخصیت به تازگی در قالب انیمیشنی جدید به همین نام در بریتانیا ساخته شد و روی آنتن رفت.
بئاتریکس پاتر متولد ۱۸۶۶ لندن، که سال ۱۹۴۳درگذشت، نویسنده مشهور داستان‌های کودکان بود. وی ۲۳ کتاب در مجموع به تحریر در آورد که مشهورترین آن «پیترخرگوشه» نام داشت که به ۳۵ زبان ترجمه و ۱۵۱ میلیون نسخه فروش داشته است.
کوردون پیش ازاین در نقش یک شخصیت محبوب کودکان دیگر هم صداپیشگی کرده بود که در انیمیشن «چارلی خرسه کوچولو» بود. هنوز زمانی برای تولید این فیلم اعلام نشده است.
منبع:   برترین ها
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار