موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
832
۱۹ مرداد ۱۳۹۵

اجرای تئاتر برای کودکان بی بضاعت

"اتل متل" یک گروه نمایش خیابانی تحت پوشش سازمان بسیج هنرمندان استان و متشکل از اعضای مجرب و هنرمندانی است که برای کودکان بی بضاعت تئاتر اجرا می کنند

به گزارش کودک پرس  ، تئاتر به عنوان هنر نمایشی با قدمت قابل توجه در استان آذربایجان شرقی، فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذشته است.

با تئاتر می‌توان با مردم ارتباط برقرار کرد و بسیاری از مفاهیم اخلاقی، اجتماعی و… را در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین نحو ممکن به مخاطبان منتقل کرد ولو شمه‌ای از عنصر سرگرمی نیز در آن نهفته باشد.

شاید یکی از راهکارهای مهم جهت رونق بخشی به هنر تئاتر استان و برقراری رابطه‌ای گرم‌تر بین مردم با این هنر، بهره وری از نوع خیابانی نمایش است.

“اتل متل” یک گروه نمایش خیابانی تحت پوشش سازمان بسیج هنرمندان استان و متشکل از اعضای مجرب و هنرمندانی است که در 10 سال گذشته با عنوان “اتوبوس شادی” در سطح استان فعالیت می کرد اما در یک سال اخیر کار خود را به صورت رسمی با نام “اتل متل” در پیش گرفته است.

مهدی ابراهیم‌زاده گفت: شادمانی حق  همه کودکان است و گروه ما هر سه ماه یک بار برای کودکان بی بضاعت به صورت عام المنفعه نمایش اجرا می کند.

اتل متل

وی افزود: در راستای فرهنگ سازی، آموزش شهروندی، طرح مسایل و دغدغه های اجتماعی، از جمله اقتصاد مقاومتی، نمایش های بسیاری را در سطح شهر و پارکها با نام اتل متل اجرا کرده ایم.

مسئول گروه اتل متل خطرنشان کرد: در برنامه‌ی اخیر نیز با همکاری خیریه همت برای کل کودکان بی سرپرست استان برنامه اردو تدارک دیدیم که در کنار آن سازمان پارکها، شهر بازی ایل گلی را به صورت رایگان در اختیار ما قرار داد.

 

منبع:   راه دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار