8003
۱۱ مهر ۱۳۹۵

ارائه خدمات فرهنگی به کودکان سکونتگاه‌های غیررسمی آذربایجان غربی

مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: در تلاش هستیم خدمات فرهنگی کانون به کودکان سکونت‌گاه‌‌های غیررسمی در حاشیه شهرها ارائه دهیم.

به گزارش کودک پرس  ارومیه هوشنگ عطاپور در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک، در قالب کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کمک می‌گیریم.

وی گفت: در تلاش هستیم با ارائه خدمات فرهنگی کانون به کودکان سکونت‌گاه‌‌های غیررسمی در حاشیه شهرها فعالیت‌های کانون برای تمام اقشار کودک و نوجوانان قابل دسترسی باشد.

در این جلسه همچنین جواد زاهدی، مدیر کل کانون پرورش کودکان کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اعلام کرد: به اینکه امسال با توجه به تقارن هفته ملی کودک با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، رویکرد برنامه‌های هفته ملی کودک عاشورایی است.

وی گفت: پیش‌بینی برنامه‌های این هفته که همزمان با سراسر کشور از 15 تا 21 مهر ماه برگزار می‌شود در دو بخش ستادی و مراکز فرهنگی و هنری ارومیه، شهرستان‌ها و روستاها انجام شده است.

این مسؤول با اشاره به شعار ملی این هفته با عنوان« کودکان تشنه‌اند»، افزود: رویکردهای کانون استان در برنامه‌های هفته ملی کودک با سه موضوع ایثار، شجاعت و مقاومت و شهادت مورد طرح قرار گرفته است.

مدیر کل کانون پرورش کودکان کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی همچنین با تأکید بر اینکه بی‌توجهی به حوزه کودک و نوجوان بی‌توجهی به آینده است، اعلام کرد: توجه به این حوزه اولین راه حل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

زاهدی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و  نوجوانان استان آمادگی دارد تلاش کامل خود را در خصوص ارائه خدمات فرهنگی به کودکان سکونت‌های غیررسمی به‌کار گیرد.

در این جلسه همچنین مدیران کل و نمایندگان سازمان‌های مختلف نیز آمادگی خود را برای حمایت از اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک اعلام کردند.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار