5873
۲۹ شهریور ۱۳۹۵

بهره مندی سه هزار املشی از برنامه های اوقات فراغت تابستانی

دربرنامه های اوقات فراغت تابستانی سه هزار کودک، نوجوان و جوان املشی شرکت کردند.

به گزارش کودک پرس  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان املش در مراسم اختتامیه غنی سازی اوقات فراغت تابستانی در گزارشی اعلام داشت : سه هزار کودک ، نوجوان و جوان املشی اعم از دختر و پسر شهری و روستایی در ایام تعطیلات تابستان از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت بهره مند شدند.

 

اسداله عبداله تابار افزود: 150 برنامه در زمینه های مختلف قرآنی، اردویی، ورزشی، فرهنگی، هنری، علمی، ادبی برگزار شد و  34 مربی مجرب و متعهد در 20 اداره و نهاد انقلابی فعالیت داشتند.

 

در ادامه فرماندار املش با بیان اینکه جوان در هرجامعه ای نماد تفکر و در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی های هر جامعه ای بسیار تأثیر گذار است، اظهار داشت: جوان با حضورش می تواند  جامعه را از بسیاری مسائل و مشکلات اجتماعی مصون و محفوظ نگه دارد.

 

یونس محمودی ادامه داد:  یک سوم جمعیت جامعه ی ما را جوانان تشکیل می دهند که تأثیر گذارترین قشر جامعه ی ما هستند و جوانان ایرانی همیشه ی دوران و اعصار از باهوش ترین و شجاع ترین جوانان دنیا محسوب می شوند که موفقیت شان را در زمینه های ورزشی، علمی و هنری در عرصه بین المللی بهترین دلیل بر این ادعاست.

 

وی خاطرنشان کرد:  فرمانداران در هر شهرستانی رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان آن شهرستان است و سرمایه گذاری نظام برای جوانان در امور مختلف نشانه و بیانگر توجه ویژه به این قشر از جامعه اسلامی ماست که البته باید تقویت شود.

 

محمودی افزود: با اشاره به این که پرسشگری از ویژگی های بارز و برجسته ی هر جوانی است؛ گفت: برگزاری نشست های صمیمی در قالب گفتمان آزاداندیشی و پاسخ به پرسش های جوانان و رسیدگی به مشکلات و بهره گیری بیشتر از نظرات و آرائ جوانان باید در دستور کار قرار گیرد و آموزش و پرورش و دانشگاه پیشقدم شود.

 

فرماندار املش تصریح کرد:  اگر به مسائل فرهنگی به ویژه اخلاقی جوانان خوب توجه نشود احتمال دارد خدای ناکرده سرنوشت ما به سرنوشت بد آندلس دچار و گرفتار شود که علاج واقعه قبل از وقوع آن باید کرد و این منطقی تر، عاقلانه تر و کم هزینه تر است .

 

در پایان از 34 مربی فعال طرح غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان شهرستان املش با اهدای لوح تقدیر  تجلیل شد.

 

 

 

منبع:    دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار