موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
5427
۲۵ شهریور ۱۳۹۵

عمده ترین مشکل مهدهای کودک روستایی قشم کمبود فضای آموزشی استاندارداست

اسماعیل کیانی رئیس اداره بهزیستی قشم گفت: محروم بودن از فضای آموزشی ایمن و استاندارد، عمده ترین مشکل مهدهای کودک روستایی جزیره است.

به گزارش کودک پرس   اسماعیل کیانی اظهار امیدواری کرد که اجرای طرح توسعه و نوسازی مهدها با مشارکت خیران و سازمان منطقه آزاد قشم گامی در جهت حل مشکلات این حوزه باشد.
وی با بیان اینکه در جزیره قشم 10 مهد شهری و 38 روستا مهد فعالیت می کند، گفت: سال 94 این مهدها به سه هزار کودک خدمات ارایه کرد که بیشترین آمار استان پس از بندرعباس است.
کیانی اظهار کرد: همزمان با سال تحصیلی جدید و از ابتدای مهر، مهدهای کودک شهری و روستایی جزیره آماده پذیرش و ارایه خدمات به کودکان زیر هفت سال قشم است.
رئیس اداره بهزیستی قشم یادآوری کرد: در این ارتباط جلسه توجیهی با مدیران مهدهای کودک جزیره با محوریت توجه ویژه به سه اصل مراقبت، آموزش و تربیت و با هدف اجرای رویکردهایی برای انتقال مفاهیم و معارف دینی به کودکان برگزار شد.
کیانی با تاکید بر اینکه یگانه مرجع صدور مجوز فعالیت مهدهای کودک، بهزیستی است؛ از شهروندان درخواست کرد که پیش از ثبت نام فرزندان خود در مهدهای کودک، از این موضوع اطمینان حاصل کنند.

 

 

 

منبع:   ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار