5296
۲۴ شهریور ۱۳۹۵

اعلام آمادگی همدان برای میزبانی جشنواره فیلم‌های کودکان

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: موضوع میزبانی همدان برای جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان را به رئیس سازمان سینمایی کشور و بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرده‌ایم و منتظر جواب هستیم.

به گزارش کودک پرس  محمدابراهیم الهی‌تبار همزمان با برگزاری «چهارمین هفته فیلم و عکس همدان» با اشاره به اثرگذاری هنر سینما در جامعه اظهار کرد: معتقدم به منظور توسعه فرهنگی و اقتصادی استان باید از ظرفیت سینما بهره گرفت.

وی با بیان اینکه به منظور رفع مشکلات استان در حوزه سینما باید برنامه کاربردی داشته باشیم، ادامه داد: انجمن سینمای جوانان استان باید فعالیت‌های خود را در زمینه تولیدات سینمایی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه،جشنوارهو… توسعه دهد.

الهی‌تبار با اشاره به نقش سینما و هنرمندان در راستای رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استان، گفت: همدان مانند سال گذشته آمادگی میزبانی جشنوارهبین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را دارد.

وی بیان کرد: موضوع میزبانی همدان برای جشنوارهبین‌المللی فیلم‌های کودکان را به رئیس سازمان سینمایی کشور و بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرده‌ایم و منتظر جواب هستیم.

الهی‌تبار با بیان اینکه معتقدیم همدان بهترین میزبان برای برگزاری این جشنوارهاست، گفت: خوشبختانه شرایط لازم برای برگزاری مطلوب این پدیده فرهنگی را داریم.

منبع:     فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار