5253
۲۴ شهریور ۱۳۹۵

توزیع صلواتی اولین کتاب داستانی حجاب

توزیع صلواتی اولین کتاب داستانی حجاب ویژه دختران ۸تا۱۲سال جهت هدیه به شرط پخش در روزعید سعید غدیرو سه روز بعد از آن به همت جبهه فرهنگی خودجوش محجبه‌ها در حال انجام است.

به گزارش کودک پرس   نگاهی به مهدکودک‌ها، لباس‌های تولیدی برای کودکان، لوازم التحریر، سینما، شهربازی‌ها، کتاب‌های کودکان و امثال آن نشان می‌دهد سالیان سال است که نتوانسته‌ایم صحنه فرهنگی صحیحی را برای کودکان جامعه نمایش دهیم.

از این رو جبهه فرهنگی خودجوش محجبه‌ها به مناسبت عید غدیر طرح اهدای صلواتی اولین کتاب داستانی حجاب با عنوان (مهدیه ولباس‌های سخنگو) ویژه دختران ۸تا۱۲سال را راه‌اندازی کرده است.

بنا به گزارش ایکنا کتاب مهدیه ولباس‌های سخنگو اولین کتابی است که با زبان کودکان به صورت هنرمندانه به چرایی و فلسفه حجاب می‌پردازد. ‌جبهه فرهنگی خودجوش محجبه‌ها توسط عده‌ای دانشجو وطلبه شکل گرفته است که این افراد با پول شخصی خودشان این کتاب را برای عموم دختربچه‌ها آماده کرده‌اند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و این کتاب باید به کانال تلگرامی @mohajabe_ha1 مراجعه کنند. شخص درخواست کننده کتاب نیز باید تعهد شرعی نماید که کتاب‌ها‌ را بین دختر بچه‌های ۸تا۱۲ سال و در منطقه‌ مورد نظر در روز عیدغدیر تاسه روز بعد از آن پخش نماید وازتوزیع کتاب‌ها حداقل10عکس واضح گرفته وبه آی‌دی @mohajabe_ha1 حداکثر تا یک هفته ارسال کند.

حداکثر درخواست کتاب برای اشخاص ۴۰ عدد اعلام شده و کسانی که از ۴۰عدد بیشتر می‌خواهند باید با تماس به09125218570 برنامه توضیح خود را ارائه کنند. شخص در خواست کننده کتاب باید اسم و فامیل خود به همراه محدوده پخش کتاب وتعداد درخواست خود را به آی‌دی @mohajabe_ha1 بفرستد.

بنا به گفته برگزار کنندگان این طرح دریافت کتاب کاملا صلواتی (رایگان) است اما اگر افرادی تمایل دارند در ثواب این کار فرهنگی که توسط عده طلبه ودانشجو شکل گرفته‌ شرکت کنند یک پیامک به ۰۹۱۲۵۲۱۸۵۷۰ ارسال کنند.

 

 

 

منبع:    خبرگزاری قرآن

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار