5153
۲۳ شهریور ۱۳۹۵

2000 کودک در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد هستند

جلال حسین‌زاده مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: 2 هزار کودک زیر شش سال تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی در طرح تغذیه کودکان قرار دارند.

به گزارش کودک پرس  جلال حسین‌زاده مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: تغذیه برای رشد کودکان اهمیت ویژه‌ای دارد .کودکان زیر شش سال از نظر رشد حساس هستند که در این راستا کمیته امداد آذربایجان غربی به وضعیت این کودکان توجه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به تعداد کودکان زیر شش سال  تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی، تصریح کرد: 2 هزار کودک زیر شش سال در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد در طرح تغذیه کودکان قرار دارند.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی با بیان اینکه این کودکان از طریق مرکز بهداشت استان شناسایی و تحت حمایت قرار می‌گیرند، اذعان کرد: طرح تغذیه کودکان زیر شش سال از سال 84 آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

این مسؤول افزود: یکی از مشکلات کودکان قشر محروم جامعه، نبود تغذیه سالم است که این امر موجب ابتلا به سوء تغذیه و بیماری‌های ناشی از آن است که در این راستا کمیته امداد به صورت مداوم و ماهانه به این کودکان بن غذایی پرداخت می‌کند.

حسین‌زاده با اشاره به مواد پروتئینی داده شده به کودکان زیر شش سال، اعلام کرد: برای هر کودک زیر شش سال مواد پروتئینی سالم به ارزش 748 هزار ریال از طریق شارژ کارت‌های مخصوص داده می‌شود که این کودکان به صورت مداوم و ماهانه بن غذایی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به میزان مشارکت‌های مردمی، یادآور شد: امسال میزان مشارکت‌های مردمی و درآمدهای حاصله برای کمک به مددجویان کمیته امداد اذربایجان غربی 225 میلیارد و 465 میلیون ریال بوده است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی خاطر‌نشان کرد: کمیته امداد سعی دارد با دستگیری از نیازمندان بتواند برای حل مشکلات این قشر از جامعه گام‌های را بردارد وهمچنین از مشکلات مادی این افراد بکاهد.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار