موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
4567
۱۸ شهریور ۱۳۹۵

نظارت برشهریه مراکز آموزشی تا 15 مهرماه تشدید میشود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ابعادنظارتی در زمینه شهریه مدارس گفت:تخلفاتی همانند گران ‌فروشی، عدم نصب شهریه و فروش اجباری خدمات در مدارس و مراکز آموزشی، از جمله مواردی است که در این طرح مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش کودک پرس داریوش دیودیده ادامه داد: با هدف رصد، پایش و نظارت مؤثر بر اجرای صحیح شهریه ‌های مدارس غیر دولتی و رسیدگی به شکوائیه‌ های مردمی، این سازمان آمادگی لازم را برای دریافت شکایات و گزارش ‌های مردمی به ‌صورت حضوری، تلفنی و کتبی خواهد داشت.

دیودیده گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند به صورت حضوری، کتبی و یا تلفنی به سامانه ارتباطی 124 سازمان گزارش دهند تا در اولین فرصت توسط بازرسان و کارشناسان مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خدمات آموزش رسمی (مدارس، دانشگاه ها و مهد های کودک) در زمره خدمات اولویت دوم قرار داشته و مشمول رصد، پایش و نظارت مستمر توسط دستگاههای ذیربط و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است افزود: موضوع مهم نظارت بر رعایت شهریه های مصوب مدارس غیر دولتی استان به صورت متمرکز تا تاریخ 15 مهرماه در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار گرفته است.

دیودیده با بیان اینکه مشارکت مردم سبب بهبود وظایف نظارتی و افزایش رفاه و تحقق حقوق شهروندی خواهد شد ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای انجام وظایف خود، مردم محوری را به‌عنوان یک اصل قرار داده است.

 

 

منبع:   خبرگذاری صدا و سیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار