4078
۱۴ شهریور ۱۳۹۵

مرکز حرفه آموزی برای کودکان معلول قرچک

احسان ثامنی راد رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک گفت: با افتتاح مرکز روزانه توانبخشی گوهر مهر مختص معلولان ذهنی زیر 14 سال، کودکان معلول قرچک صاحب مرکز حرفه آموزی شدند.

به گزارش کودک پرس    احسان ثامنی‌راد بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح این مرکز که با حضور فرماندار قرچک و برخی مسؤولان برگزار شد، اظهار داشت: مرکز حرفه‌آموزی گوهر مهر مرکزی مختص معلولان کم‌توان ذهنی است که در راستای حرفه‌آموزی به این کودکان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره اینکه مرکز گوهر مهر نخستین مرکز شهرستان با خدمات یاد شده است، بیان کرد:‌ تاکنون توانسته‌ایم با اعتبارات دولتی و کمک خیرین بخشی از مشکلات معلولان را رفع کنیم.

این مسؤول گفت: مرکز گوهر مهر با زمینه آموزش‌پذیری و تربیت‌پذیری شامل سه کلاس آموزشی است که امور گفتار درمانی و کاردرمانی را به کودکان هدف آموزش می‌دهد، همچنین در کنار کودکان مربیان از جمله مربی ورزش و روان شناس حضور دارند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک با بیان اینکه نگهداری از کودکان معلول ذهنی در منزل مشکل است، افزود: هدف از تأسیس این مرکز کمک به خانواده‌ها برای ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به معلولان است.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار