40173
۲۵ آبان ۱۳۹۶
در شرق رام‌الله رخ داد؛

ضرب و جرح سه نوجوان فلسطینی در یورش صهیونیستها به شرق رام‌الله

نظامیان صهیونیست چهارشنبه به یورش به استان الخلیل یکی از جاده‌های این منطقه را مسدود کردند. نظامیان صهیونیست این سه نوجوان فلسطینی را توقیف و بعد از بستن دست هایشان مورد ضرب و جرح قرار دادند.

به گزارش کودک پرس ، یگانی از ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به جنوب استان الخلیل در کرانه غربی رود اردن، جاده واقع در شرق روستای یطا را مسدود کرد. راتب الجبور مسئول کمیته مردمی و ملی فلسطین ضمن تایید این خبر گفت: ارتش صهیونیستی جاده مواصلاتی میان روستاهای منتهی به یطا را بستند و از رفت و آمد فلسطینی‌ها ممانعت کردند.
همچنین بلدوزرهای ارتش صهیونیستی امروز چندین دکه فروش اجناس متعلق به فلسطینی‌های محله العیسویه در مرکز قدس اشغالی را تخریب کردند. مسئولان شهرداری صهیونیستی قدس اعلام کرده اند این دکه ها مجوز فعالیت نداشتند.بلدوزرهای صهیونیستی همچنین یک ساختمان مسکونی در حال ساخت را نیز در قدس تخریب کردند.

در خبری دیگر؛ نظامیان صهیونیستی سه نوجوان فلسطینی را به بهانه پرتاب سنگ به سوی خودروهای نظامی انها در خیابانی بین دو روستای عزون و عزبه الطیب در شرق استان قلقیلیه به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند. شاهدان با تایید این خبر گفتند نظامیان صهیونیست این سه نوجوان فلسطینی را توقیف و بعد از بستن دست هایشان مورد ضرب و جرح قرار دادند.

همچنین یگانی از ارتش صهیونیستی چهارشنبه به روستای کفرثلث در جنوب قلقیلیه یورش برد و اقدام به بازرسی خیابان ها و کوچه‌های این منطقه کردند. ارتش صهیونیستی سپس به شمال غرب رام الله یورش برد و ورودی های منطقه نبی صالح را مسدود کرد. این اقدام نظامیان اشغالگر به دنبال درگیری ارتش صهیونیستی با شماری از جوانان فلسطینی و تیراندازی انها به سمت فلسطینی ها صورت گرفت.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار