39913
۲۴ آبان ۱۳۹۶
مدیر معالجه دانشگاه علوم دکتری شیراز خبر داد؛

بکارگیری از نوار احیای بچه‌ها در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مدیر معالجه دانشگاه علوم دکتری شیراز عنوان کرد: این نوار احیا الان برای اولین بار در سطح کشور، در دسترس بخش‌های اورژانس و بستری بچه ها بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم دکتری شیراز قرار گرفته است.

به گزارش کودک پرس ، دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل مدیر معالجه دانشگاه علوم دکتری شیراز عنوان کرد: وقت طلایی ارایه خدمات اورژانس در بچه ها بدحال، زیاد کمتر از بزرگسالان هست، از سمتی تشخیص میزان دارو‌های حیاتی تزریقی در وقت بحران‌های تهدیدکننده حیات در بچه ها، طبق وزن تشخیص می‌شود.

وی دنبال کرد: با دقت به نبود امکان وزن کردن دقیق بچه در زمان‌های آشفتگیی و علاوه بر این به دلیل شتابزدگی کادر معالجه، این امر گاهی با اشتباه رو به رو می‌شود که برای برطرف این مشکل، بکارگیری از نوار احیای بچه ها در بخش‌های اورژانس ایده شده و در بسیاری از مناطق دنیا درحال بکارگیری هست.

 

 

مدیر معالجه دانشگاه علوم دکتری شیراز عنوان کرد: این نوار احیا الان برای اولین بار در سطح کشور، در دسترس بخش‌های اورژانس و بستری بچه ها بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم دکتری شیراز قرار گرفته است و امیدواریم این عمل، گامی در راستای ارتقای کیفیت خدمات عرضه شده به بچه ها باشد.

 

منبع: شلمچه نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار