39828
۲۳ آبان ۱۳۹۶
ئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا عنوان کرد؛

بزرگترین خانه کتاب کودک و نوجوان استان فارس در شهرستان فسا راه‌اندازی شد

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا گفت: به مناسبت هفته کتاب، بزرگترین خانه کتاب کودک و نوجوان استان فارس در کتابخانه عمومی آیت الله احمد بهشتی فسا راه اندازی شد.

به گزارش کودک پرس ، محمد حسین فیروزی افزود: این خانه کتاب کودک و نوجوان که از تنوع امکانات قابل توجهی برخوردار است در نوع خود منحصر بفرد است و نمونه ای از خدمات ویژه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا به کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می آید.

وی بیان کرد: این اداره امسال برای هفته کتاب که هر روز آن با عنوان کتاب و در پیوند با موضوعی خاص نامگذاری شده بیش از 70 برنامه فرهنگی تدارک دیده که بخشی از آنها تا کنون برگزار شده است.

فیروزی بیان داشت: روز بیست و چهارم آبان ماه جاری که پنجمین روز از هفته کتاب است و به عنوان ‘ کتاب، کتابخوانی و کتابدار’ نام گرفته است، عضویت در تمام کتابخانه های عمومی شهرستان فسا رایگان است.
او گفت: همچنین مقرر شده در هفته کتاب امسال با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان فسا آیین رونمایی از 30 کتاب فرهنگیان این شهرستان برگزار شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا، در بخش دیگری از سخنان خود از اقدام فرهنگی قابل تحسین مردم این شهرستان که پیشتر در قالب برگزاری جشنواره مردمی نذر کتاب به کتابخانه های عمومی، بیش از 16 هزار جلد کتاب اهدا کرده بودند، تقدیر کرد.
فیروزی ادامه داد: افزون بر این مردم می توانند،کتاب های کمک درسی و کتاب های بدون استفاده خود را برای بهره گیری افرادی که به آنها نیاز دارند به کتابخانه های عمومی این شهرستان اهدا کنند.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

از بیستم تا بیست و ششم آبان به عنوان هفته کتاب نامگذاری شده است.

امسال نخستین روز این هفته برابر با بیستم آبان‌ با عنوان ‘کتاب، اهالی قلم و رسانه’، بیست و یکم آبان‌ ‘کتاب، فضای مجازی و جهان دیجیتال’، بیست و دوم آبان‌ ‘کتاب و جامعه دانشگاهی’، بیست و سوم آبان ‘کتاب، کودک و نوجوان، خانواده، بیست و چهارم آبان‌ ‘کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار’، بیست و پنجم آبان ‘کتاب، ناشران، کتاب‌فروشان و اقتصاد’ و آخرین روز این هفته نیز ‘کتاب، حیات طیبه و انقلاب اسلامی’ نامیده شده است.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار