3703
۱۱ شهریور ۱۳۹۵

کنترل فرزندان مراکز شبه خانواده تا 5سال

محمد نفریه مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال تفاهم نامه واگذاری 12 هزار کودک از مراکز شبه خانواده به کلینیک های مددکاری امضا شده است.

به گزارش کودک پرس    محمد نفریه مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در خصوص ترخیص زود به هنگام نوجوانان از کلینیک های مددکاری، گفت: سالانه 4 تا5هزار کودک خیابانی شناسایی می شوند و برخی از آن ها در بلند مدت وارد مراکز شبه خانواده می شوند، مراکزی که به منظور ارائه خدمات بهتر به کودکان نیازمند راه اندازی شده است.

وی گفت: تا 5سال پس از ترخیص کودکان از مراکز شبه خانواده، آن ها کنترل می شوند و در صورت بروز مشکل، جهت برطرف شدن آن اقدامات لازم انجام می شود.

نفریه با بیان اینکه بهزیستی سال گذشته 3هزار و 400 پرونده کودکان ترخیص شده از مراکز شبه خانواده را تحت پوشش قرار داد، گفت: امسال تفاهم نامه واگذاری 12 هزار کودک از مراکز شبه خانواده به کلینیک های مددکاری امضا شده تا پیگیری های بعد از ترخیص این کودکان انجام شود.

مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، افزود: در پی واگذاری این تعداد از کودکان به مراکز شبه خانواده به دنبال آن هستیم تا بودجه بیشتری را به این امر اختصاص دهیم تا تعداد واگذاری این افراد در سال های بعد افزایش پیدا می کند.

 

 

 

منبع:    باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار