موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
353
۱۲ مرداد ۱۳۹۵

جشن «فرشته های کوچک» در فرهنگسرای شهید رجایی برپا می شود

قزوین- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، جشن فرشته های کوچک در فرهنگسرای شهید رجایی برپا می شود.

به گزارش کودک پرس به نقل از مهر، سعید وزیری نژاد اظهار کرد: جشن «فرشته های کوچک» روز چهارشنبه، ۱۳ مرداد ماه در فرهنگسرا شهید رجایی برگزار می شود، این جشن ویژه گلهای ۳ الی ۶ ساله است.

وی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی خلاقیت با وسایل بازیافتی، اجرای سرود، مسابقه نقاشی با موضوع دختر و پدر و اهدای هدیه به کسانی که القاب حضرت معصومه را دارند، از جمله ویژه برنامه های این جشن است.

وزیری نژاد بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشن می‌توانند به فرهنگسرای شهید رجایی واقع در چهارراه سپه، ۲۰۰ متر به سمت خیابان راه‌آهن، جنب چاپخانه فاضل، طبقه اول مراجعه کنند.

برگزاری کارگاه آموزشی مادر شاد و کودک خلاق در فرهنگسرای شهید رجایی

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در ادامه تصریح کرد: کارگاه آموزشی مادر شاد و کودک خلاق با حضور استادان برجسته ویژه کودک در قالب شش جلسه برگزار می شود، این کارگاه ویژه گروه سنی ۱.۵ تا ۲ سال، ۲ تا ۳ سال و ۳ تا ۵ سال است.

وی یادآور شد: کودکان به همراه مادرشان در این کارگاه بازی و کاردستی آموزش می بینند. به مادران شیوه قصه گویی تدریس و برای کودکان نیز قصه های پند آموز و جذاب گفته می شود.

وزیری نژاد گفت: علاقمندان برای ثبت نام در این کارگاه ها می توانند با شماره های ۰۲۸۳۳۵۶۷۸۵۳ و ۰۹۹۰۶۳۸۱۹۵۱ تماس بگیرند.

منبع:مهر

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار