موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
33637
۲۲ آبان ۱۳۹۶
نویسنده ادبیات کودک و نوجوان؛

تصویرگری کتاب‌های تازه احمد اکبرپور در انتشارات فاطمی

احمد اکبرپور، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان از انجام تصویرگری کتاب تازه خود در انتشارات فاطمی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، او که سال جاری را با انتشار ۳ عنوان کتاب همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آغاز کرد به خبرنگار مهر می گوید: از این عناوین ۲ کتاب تصویری کودک هم با نام های «ازدواج با خورشید» و «من مترسکم ولی نمی ترسم» از سوی نشر فاطمی به بازار نشر آمده است.

این نویسنده پرکار ادبیات کودک و نوجوان که پیشتر اعلام کرده بود مجموعه جدید 5 جلدی خویش را تا پایان امسال آماده چاپ دارد در عین حال می افزاید: با توجه به اینکه کتاب های یادشده در بخش کتاب های کودک طوطی نشر فاطمی در حال تصویرگری است به نظر نمی رسد به شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس برسند، اما امیدوارم به دوره بعدی نمایشگاه کتاب تهران برسد.

 

اکبرپور که داستان فانتزی کودک و نوجوان «غولماز» را از سوی نشر هوپا در بازار نشر دارد پیرامون مجموعه ۵ جلدی یادشده عنوان می کند: این کتاب ها حاوی داستان هایی با ۴ پایان متفاوت است که ۳ پایان آن را خودم نوشتم و یک پایان را هم بچه ها به طور تعاملی می نویسند.

 

 

وی در عین حال با اعلام اینکه هر یک از یادشده حاوی یکی دو صفحه سفید برای نوشتن پایان توسط مخاطبان است، افزود: کودکان و نوجوانان می توانند نوشته های خود را به نویسنده ارسال کنند تا در قالب یک کتاب جداگانه آنان را چاپ شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اکبرپور، نویسنده و شاعر کودک و نوجوان، در سال ۱۳۴۹ در فارس متولد شد؛ از جمله آثار او می‌توان به «مادربزرگ جادویی»، «امپراطور کلمات»، «قطار آن شب»، «شب بخیر فرمانده» و «من نوکر بابا نیستم» اشاره کرد. کتاب «لحظه‌های سکسکه» از اکبرپور در بیست و هفتمین دوره کتاب فصل، کاندیدای عنوان بهترین رمان نوجوان شده است.

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار