33579
۲۲ آبان ۱۳۹۶
رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان شمالی خبر داد؛

موفقیت نوجوان ژیمناستیک‌کار خراسان شمالی در مسابقات کشوری

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان شمالی از کسب مدال طلای مهرداد قدیمی، ژیمناست نوجوان استان در وسیله دارحلقه و همچنین عنوان چهارمی در وسیله پرش خرک در مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حبیب وحیدی گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در مورخه 15 الی 17 آبان ماه در تبریز با حضور 170 ژیمناست از 24 استان کشور در قالب 15 تیم کامل در رده جوانان و 20 تیم کامل در رده نوجوانان و همچنین تعدادی به‌صورت انفرادی برگزار شد.

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان شمالی در ادامه افزود: از خراسان شمالی آقایان مهرداد قدیمی و حسام باقرنژاد به‌صورت انفرادی و با مربیگری جناب آقای احسان آقایی و سرپرستی آقای برات قدیمی در این مسابقات شرکت نمودند.

 

وی در خصوص نتایج و عملکرد ورزشکاران استان گفت: مهرداد قدیمی با کسب 12.4 نمره موفق به کسب مدال طلا در وسیله دارحلقه و مقام چهارمی در وسیله پرش خرک شد.

وحیدی در تشریح عقبه ورزشی آقای قدیمی بیان داشت: ایشان سال گذشته نیز مدال طلا مسابقات آموزشگاه‌های کشور را کسب کردند و در مسابقات آزاد نوجوانان کشور نیز اولین مدال طلای وسیله دارحلقه و پرش خرک را برای استان به ارمغان آوردند.

وی، نبود سالن ژیمناستیک برای پرورش قهرمان را علت اصلی عدم اعزام تیم به این رقابت‌ها عنوان کرد و افزود: هیئت ژیمناستیک از اوایل امسال بدون سالن به سر می‌برد و نبود سالن یعنی عدم تمرین کافی و این منجر به عملکرد ضعیف در رقابت‌های کشوری و بعضاً عدم حضور تیمی می‌شود.

 

 

وحیدی ظرفیت و پتانسیل استان را در رشته ژیمناستیک بالا توصیف کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بالغ‌بر 500 ورزشکار در بخش آقایان در سطح استان به‌صورت آماتور و حدود 20 ورزشکار به‌صورت حرفه‌ای در حال فعالیت هستند و مشکل اصلی هیئت نداشتن سالن است.

 

لازم به ذکر است در بخش تیمی رده جوانان تیم تهران با 284 امتیاز قهرمان، تیم مازندران با 280 امتیاز دوم و تیم آذربایجان شرقی با 268 امتیاز سوم شد و در بخش تیمی رده نوجوانان استان تهران با کسب 268.65 نمره مقام اول، استان مازندران با کسب 267.575 نمره مقام دوم و استان‌های آذربایجان شرقی و البرز با کسب 265.55 نمره مقام به‌طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

 

جهت مشاهده فیلم حرکات این ورزشکار بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار