202775
۲۰ مرداد ۱۳۹۸

اراک میزبان مسابقات هندبال دختران منطقه ۵ کشور

نایب رئیس هیات هندبال استان مرکزی از میزبانی اراک برای برگزاری رقابت‌های هندبال دختران نوجوان و خردسال منطقه پنج کشور خبر داد.

به گزارش کودک‌پرس ، راضیه فرجی پور اظهار داشت: مسابقات هندبال دختران خردسال منطقه پنج کشور از بیست و چهارم مردادماه جاری به مدت سه روز و مسابقات هندبال دختران نوجوان منطقه ۵ کشور هم در ماه آینده به میزبانی اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین تیم المپیاد استعدادهای برتر هندبال دختران اراک با آمادگی کامل به همراه سحر قریشی به عنوان سرمربی و غزاله نوروزی به عنوان سرپرست، در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور به میزبانی یزد حضور می یابند.

فرجی پور ادامه داد: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر هندبال دختران کشور از سی ام مردادماه جاری به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: طی سه سال اخیر هندبال بانوان استان مرکزی با حمایت های رئیس هیات هندبال استان مرکزی، در شرایط مناسب به سر می‌برد به نحوی که در سال گذشته برای اولین بار هندبال بانوان استان مرکزی در رده سنی نوجوانان مقام اول منطقه پنج کشور و سومی کشور را به دست آورد. امسال نیز با توجه به شرایط مناسب پیش بینی می شود بانوان هندبالیست استان مرکزی مقام بهتری از سال گذشته به دست آورند و نگاه به سکوی نخست داریم.

نایب رئیس هیات هندبال استان مرکزی بیان داشت: اولویت سال جاری هندبال بانوان استان مرکزی تقویت هندبال پایه پیش بینی شده است تا با این روش و تقویت تیم بتوانیم در لیگ موفقیت خوبی به دست آوریم.

 

فرجی پور خاطرنشان کرد: هم اکنون بالغ بر ۴۰۰ ورزشکار سازمان یافته بانوان در رشته هندبال استان مرکزی فعالیت دارند. همچنین ۴۲ داور و ۲۰ مربی با هیات هندبال استان مرکزی در بخش بانوان همکاری دارند.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار