32573
۱۵ آبان ۱۳۹۶
مدیر آموزش و پرورش بیرجند عنوان کرد؛

فرهنگیان مسئولیت سنگینی در قبال نسل نوجوان و جوان دارند

مدیر آموزش و پرورش بیرجند گفت: فرهنگیان لوح سفید وجود نسل نوجوان و جوان را در اختیار داشته و هر گونه نگارش و نقشی که آن‌ها بزنند آینده ایران اسلامی پیش می‌رود بنابراین مسؤولیت سنگینی بر عهده دارند که خون بهاء شهدای بسیاری است.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا ضیایی در همایش بسیجیان مدارس بیرجند اظهار داشت: شرایط جامعه ما امروز به گونه‌ای بوده که از هر سو مورد هجمه قرار دارد و این وظیفه بسیجیان را سنگین‌تر می‌سازد.

وی ضمن قدردانی از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان تصریح کرد: مردم با حضور باشکوه خود در این راهپیمایی ثابت کردند که در هر کجا وجودشان لازم باشد حضور یافته و در خط مقدم هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش بیرجند به شهدای دانش‌آموز و فرهنگی اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان حضور گسترده‌ای در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند به طوری که یک‌پنجم رزمندگان جزو این قشر بوده‌اند بنابراین باید دولت توجه ویژه‌ای به مشکلات و مسائل این قشر داشته باشد.

ضیایی با اشاره به اینکه امروز جبهه فرهنگیان نسبت به دوران دفاع مقدس فرق کرده است، یادآور شد: امروز در مجموعه آموزش و پرورش باید به دنبال برقراری عدالت آموزشی باشیم.

وی افزود: فرهنگیان لوح سفید وجود نسل نوجوان و جوان را در اختیار داشته و هر گونه نگارش و نقشی که آن‌ها بزنند آینده ایران اسلامی پیش می‌رود بنابراین مسؤولیت سنگینی بر عهده دارند که خون بهاء شهدای بسیاری است.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند با بیان اینکه همه ما یک اساس، پایه و ولی داریم، اضافه کرد: باید حل محور ولایت حرکت کنیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

ضیایی با بیان اینکه سپاه و بسیج افتخار کشور ایران هستند، خاطرنشان کرد: فرهنگیان نیز مشعل‌داران حوزه تعلیم و تربیت هستند.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار