موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
32069
۱۱ آبان ۱۳۹۶
به مناسبت شهادت محمدحسین فهمیده؛

برگزاری مراسم روز نوجوان با عنوان «فوق‌العاده» در فرهنگسرای اشراق

در سالروز شهادت شهید فهمیده آیین بزرگداشت روز نوجوان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، مراسمی با عنوان «فوق العاده» در بزرگداشت روز نوجوان و یادبود شهادت شهید حسین فهمیده توسط مجموعه خانه نوجوان در فرهنگسرای اشراق برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نوجوانان نخبه و هنرمند زیادی برپا شد از برخی نوجوانان هنرمند از جمله محمدمهدی احدی بازیگر نوجوان فیلم ماجان، زهرا قربانی دبیر تحریریه روزنامه خانه نوجوان، مجتبی بروشکی عکاس نخبه نوجوان و میترا باباعلی خبرنگار برگزیده خبرگزاری پانا تجلیل شد.

حضور مهمانان ویژه از جمله حسین علیجانی مدیرکل آفرینش های ادبی هنری کانون پرورش فکری، عبداللهی روابط عمومی شبکه امید و فریدالدین حدادعادل مدیر مدارس فرهنگ، رونق بخش مراسم بود.

 

از دیگر اتفاقات آیین بزرگداشت روز نوجوان ، اکران اختصاصی فیلم بیست و یک روز بعد با حضور کارگردان فیلم سیدمحمدرضا خردمندان و بازیگر نوجوان فیلم مهدی قربانی بود که پس از آن تعدادی از خانواده ها و فرزندان شهدای مدافع حرم از ایشان تقدیر به عمل آوردند.

در پایان بیانیه ای توسط زهرا فرجی شاعر نوجوان کشور به نمایندگی از نوجوانان نسل چهارم انقلاب قرائت شد که پیروی از خط امام راحل و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری سرلوحه تلاش ها و همت نوجوانان این مرز و بوم قرار گیرد.

 

خانه نوجوان ایران مجموعه ای است خودجوش به مدیرعاملی حسین شکیب راد که تنها روزنامه رسمی کشور در حوزه نوجوان را تولید می کند و تمامی اعضای آن نوجوانان ۱۳ تا ۲۲ ساله هستند.

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار