موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
208465
۰۸ آبان ۱۳۹۸

نمایشگاه عکس ملی “مهرستان” دغدغه‌ای از جنس نوجوان

به مناسبت روز نوجوان و نمایشگاه عکس ملی مهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، محمدعلی طیب نیا دبیر اجرایی جشنواره مهرستان با اشاره به اهمیت دوران نوجوانی به عنوانی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین دوره های زندگی گفت: به مناسبت روز نوجوان و اهمیت این دوران اقدام به برگزاری جشنواره ملی عکس مهرستان کردیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی در مورد نوجوانان و خانواده ها به فقدان عکس با این موضوع مواجه شدیم به همین دلیل اقدام به برگزاری این جشنواره کردیم.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره حساس کردن افراد جامعه، هنرمندان و دغدغه مندان در حوزه نوجوان است. نوجوانی یکی از دوره‌های مهم و حساس زندگی انسان به‌شمار می‌رود؛ دوره‌ای که فرد با نقش‌ها و مسئولیت‌های جدید در خانواده و جامعه روبه‌رو می‌شود و شخصیت او در این ایام شکل می‌گیرد.

طیب نیا افزود: تعداد آثار دریافتی به این جشنواره ۱۷۵۱ اثر بود که این آثار از عکاسان ۲۲ استان کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

وی تصریح کرد: داوران این جشنواره آقایان افشین آذریان، اسحاق آقایی و امیرحسین کمالی بودند که پس از داوری چندمرحله‌ای آثار دریافت‌شده، ۵۶ اثر برگزیده از ۴۶ عکاس را انتخاب کردند و این آثار به نمایشگاه راه یافت.

دبیر اجرایی جشنواره مهرستان ادامه داد: مرکز احیای اندیشه و سیره علوی با همکاری حوزه هنری استان اصفهان نمایشگاه عکس مهرستان را در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۸ آبان ماه در گالری سعدی افتتاح می کند و این نمایشگاه تا ۱۳ آبان ماه جهت بازدید عموم دایر است.

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار