موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/کودک پلاس
31599
۰۸ آبان ۱۳۹۶
در اسپانیا؛

نوجوان کاراته‌کای قزوینی از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان حذف شد

امیرحسین بیگدلی کاراته‌کای نوجوان استان قزوین از ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان بازماند.

به گزارش کودک پرس ، رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان جهان در حالی به میزبانی اسپانیا برگزار شد که امیرحسین بیگدلی کاراته‌کای استان که در وزن منهای 70 کیلوگرم به روی تاتامی رفته بود، با قبول یک برد و یک باخت از ادامه حضور در مراحل پایانی این رقابت‌ها بازماند.

بیگدلی که نخستین حضور خود را در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان تجربه می‌کرد، در دور نخست این رقابت‌ها مقابل حریفی از کوزوو قرار گرفت و با برتری یک بر صفر مقابل این رقیب جواز شرکت در دور دوم را به دست آورد.

ملی‌پوش استان در دیدار دوم خود به مصاف نامیک قلی‌اف کاراته‌کای آذربایجانی رفت و در نهایت در یک دیدار نزدیک با نتیجه یک بر صفر بازی را به این حریف واگذار کرد تا همه چیز برای رسیدن به حداقل مدال برنز در دستان کاراته‌کای آذربایجانی باشد.

 

بیگدلی حالا همه آمال و آرزوهای خود برای رسیدن به مدال را در رسیدن کاراته کای آذربایجانی به دیدار پایانی وزن منهای 70 کیلوگرم می‌دید تا حداقل بتواند در مرحله شانس مجدد برای مدال برنز تلاش کند.

آرزویی که رنگ واقعیت به خود نگرفت، چراکه نامیک قلی‌اف آذربایجانی که در دور دوم امیرحسین بیگدلی را حذف کرده بود، در مرحله نیمه نهایی مغلوب کاراته‌کای برزیلی شد.

با شکست کاراته‌کای آذربایجانی مقابل برزیل عملاً پرونده امیرحسین بیگدلی کاراته‌کای نوجوان استان برای رسیدن به کسب مدال بسته شد تا بیگدلی در نخستین حضور خود در رقابت‌های جهانی نتواند برای جامعه ورزش استان تاریخ‌سازی کند.

 

دبیر هیأت کاراته استان قزوین با اشاره به حذف امیرحسین بیگدلی از رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان جهان اظهار داشت: بیگدلی باوجود تلاشی که از خود نشان داد، با باخت مقابل حریف آذربایجانی وداعی زودهنگام با مسابقات قهرمانی جهان داشت.

حمیدرضا داوری افزود: بیگدلی بدون شک از تجربه کمی در مسابقات جهانی برخوردار بود و قطع به یقین این شکست چیزی از ارزش‌های وی را کم نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امیرحسین بیگدلی کاراته‌کای استان مدال برنزمسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا را در کارنامه دارد، اظهارامیدواری کرد که این کاراته‌کای خوب قزوینی بتواند در مسابقات آتی برای کاراته استان و کشور افتخارآفرینی کند.

 

گفتنی است، رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در حالی به میزبانی اسپانیا در حال برگزاری است که روز گذشته هم لیلا برجعلی با شکست مقابل حریفی از انگلستان از دور رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان جهان کنار رفت.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار