31512
۰۸ آبان ۱۳۹۶
مدیرعامل انارستان خبر داد؛

تولید تلفن همراه و تبلت برای کودکان و نوجوانان با قابلیت نظارت والدین

خط تولید گوشی تلفن همراه و تبلت کودک و نوجوان با نام تجاری “آگات” فردا با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه آزاد اروند افتتاح می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، با بیان اینکه خط تولید گوشی تلفن همراه و تبلت کودک و نوجوان با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور فردا افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم همچنین توافق‌نامه تولید داخلی 500 هزار تبلت و گوشی کودک و نوجوان انارستان (آگات) امضا می‌شود.

مدیرعامل انارستان افزود: این محصولات با سیستم‌عامل بومی و امن شده توسط انارستان تولید خواهند شد.

به گفته این مدیر فعال در حوزه فناوری اطلاعات، پیش‌بینی می‌شود با آغاز به کار سالن تولید گوشی و تبلت ایرانی پنج هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شود.

محمودی افزود: از ویژگی‌های این محصولات که برای رفع دغدغه والدین برای حضور فرزندانشان در فضای مجازی طراحی و تولید می‌شود، می‌توان به امکان نظارت والدین و همچنین تأمین انواع برنامک‌ها و محتواهای جذاب و مورد نیاز کودک و نوجوان بر روی آن اشاره کرد.

گفتنی است بر اساس اعلام مراجع مطلع در حوزه فناوری اطلاعات، نیاز سالانه کاربران ایرانی در سال چیزی حدود 10 میلیون گوشی و تبلت است که تمرکز بر تولید با کیفیت داخلی در این زمینه می‌تواند بیش از 100 هزار شغل ایجاد کند.

 

منبع: حامیان ولایت

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار