31065
۰۶ آبان ۱۳۹۶
تیم بسکتبال دختران نوجوان

مالدیو حریف بعدی تیم بسکتبال دختران نوجوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا

تیم بسکتبال دختران نوجوان ایران با برتری مقابل سریلانکا و کسب جایگاه دوم گروه اول، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی زیر 16 سال آسیا، مقابل مالدیو به میدان می رود.

به گزارش کودک پرس ، تیم بسکتبال دختران زیر 16 سال (نوجوانان ) ایران در سومین دیدار خود مقابل تیم دختران سریلانکا به میدان رفت و توانست با نتیجه 84 بر 76 به دومین پیروزی خود دست یافت.
تیم دختران ایران طی دو روز گذشته به ترتیب به مصاف تیم های نپال و هند رفت. نماینده کشورمان در بازی نخست 89 بر 32 تیم نپال را شکست داد، اما در دیدار مقابل هند (میزبان ) نتیجه را 53 بر 97 به حریف واگذار کرد.
رقابت های مقدماتی بسکتبال قهرمانی دختران زیر 16 سال آسیا امسال در دو سطح ای و بی برگزار می شود. در سطح ای تیم های چین ، ژاپن ، کره جنوبی ، چین تایپه ، هنگ کنگ ، استرالیا ، تایلند و نیوزیلند قرار دارند.
در سطح بی هفت تیم شامل ایران، هند، سریلانکا، قزاقستان، مالدیو، مالزی و نپال در قالب دو گروه به مصاف هم رفتند. در گروه اول هند با سه برد از سه بازی به طور مستقیم به نیمه نهایی راه یافت. تیم ایران، سریلانکا و نپال هم به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم این گروه ایستادند.
در گروه دوم نیز مالزی، قزاقستان و مالدیو به ترتیب در رده های اول تا سوم ایستادند. فردا پنجشنبه در یک چهارم نهایی این مسابقات، قزاقستان مقابل سریلانکا بازی می کند. ایران حریف مالدیو شد. مالزی و نپال هم برابر هم بازی می کنند.
بعد از 37 سال برای نخستین بار است که تیم پنج نفره بانوان ایران پس از تایید نوع پوشش آنها در فدراسیون بین المللی بسکتبال (فیبا) ، فرصت حضور در مسابقات بین المللی را یافته اند.

 

 

 

 

منبع:ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار