30541
۰۳ آبان ۱۳۹۶
تمرین نوجوانان بندر امام

تمرین نوجوانان بندر امامی زیر نور کم و زمین نامناسب

زمین تمرین چمن مصنوعی اداره ورزش و جوانان بندر امام خمینی، فاقد نور کافی و چمن مناسب برای تمرین فوتبالیست های نوجوان است.

به گزارش کودک پرس ، این شهر بندری و ثروتمند که در مجاورت صنایع عظیم پتروشیمی قرار دارد، از امکانات نامناسبی برای ورزش نوجوانان و نونهالان فوتبالیست برخوردار است.

زمین چمن مصنوعی اداره ورزش و جوانان، با دو پایه ی روشنایی (به جای 4 پایه) در مجموع دارای 18 نورافکن است که از این تعداد، فقط 8 نورافکن روشن بوده که یکی نیز به سمت آسمان تابیده می شود.

مدارس فوتبال بندر امام خمینی که در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در این زمین در ازای پرداخت هزینه ی اجاره تمرین می کنند، با مشکل روبرو هستند. عدم نور کافی و همچنین فرسودگی و پارگی قسمت های مختلفی از چمن این زمین می تواند برای آینده سازان فوتبال این استان خطر آفرین باشد.

یکی از مربیان فوتبال گفت: چندین بار برای رفع این مشکلات به مسئولین مراجعه نموده ایم، ولی تا این لحظه نتیجه ی مثبتی دریافت نکرده ایم.

انتظار می رود مسئولین اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال بندر امام هر چه سریعتر برای رفع این مشکلات اقدام لازم را بعمل آورند.

چند ماه پیش نیز نماینده مجلس و مدیرعامل عملیات غیرصنعتی صنایع پتروشیمی که برای افتتاح طرح های ورزشی به بندر امام آمده بودند، از نزدیک با این مشکلات و درخواست ورزشکاران مواجه شدند.

 

 

 

 

منبع:ایلنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار