موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
30296
۰۲ آبان ۱۳۹۶
رئیس انجمن سینمای جوان گناباد خبر داد؛

فیلم کوتاه “دوستی” به جشنواره بین‌المللی فیلم رشد راه یافت

محمد برادران رئیس انجمن سینمای جوان گناباد گفت: فیلم کوتاه ‘دوستی’ تولید فیلمسازان جوان این شهرستان به جشنواره بین المللی فیلم رشد راه یافت.

به گزارش کودک پرس ، محمد برادران افزود: این فیلم به کارگردانی و نویسندگی منصور مهدیزاده شهری در جشنواره بین المللی فیلم رشد پذیرفته شد. تصویربرداری فیلم را منصور مهدیزاده، بهزاد برادران و اکبر اسماعیلی و نویسندگی آن را محمد برادران بر عهده داشته اند.
وی گفت: این فیلم موضوعات و مشکلات زندگی دو نوجوان را در روستاهای سنو و زیبد گناباد به تصویرکشیده و برای گروه سنی مقطع متوسطه تولید شده است. محمدجواد مهدیزاده، حسن ایزدی شهری، اکبر باقری، مرتضی عجم، حسین نجاری و احمدرضا قاینی از دیگر عوامل این فیلم بوده اند.
جشنوارۀ بین المللی فیلمهای آموزشی رشد با مدیریت وزارت آموزش و پرورش و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی هر سال با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی فیلمهای برتر آموزشی و تربیتی برگزار می شود.
چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد سوم تا دهم آذر آتی برگزار می شود.
انجمن سینمای جوان گناباد در زمینه آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می کند. گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار