30059
۰۱ آبان ۱۳۹۶
نقی محمدنژادگفت؛

دسترسی به کتاب برای سطوح مختلف جامعه آسان شود

رئیس حوزه هنری استان گلستان گفت: دسترسی به کتاب برای سطوح مختلف جامعه تسهیل شود.

به گزارش کودک پرس ، نقی محمدنژاد در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان گفت: برپایی این گونه نمایشگاه ها دسترسی مشتقان خصوصا نسل جوان و نوجوان را به کتاب فراهم می کند.

وی افزود: هرچه دسترسی به کتاب بهتر باشد سرانه مطالعه در جامعه بیشتر خواهد شد و این می تواند آثار بسیار مثبتی را به همراه داشته باشد.

رئیس حوزه هنری استان گلستان گفت: توجه داشتن به نیازهای نسل امروز جامعه و خارج کردن کتاب های غیر مفید و زرد یکی از دغدغه های جامعه به شمار می آید که باید در این راستا تدابیری اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: اکنون با توجه به غفلت های که در جامعه وجود دارد باعث شده تا سرانه مطالعه در ایران با کاهش مواجه شود.

محمدنژاد با اشاره به اینکه جامعه نشر کتاب باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: اگر گران بودن کتاب را بهانه نکنیم باید برای افزایش سرانه مطالعه ناشران را مورد حمایت خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در برگزاری این گونه نمایشگاه ها باید توجهات لازم صورت گیرد، افزود: آیا نورپردازی ها و چیدمان های نمایشگاه کتاب هچمون چیدمان ها، دکورها و نور پردازی دیگر نمایشگاه ها است و می تواند مخاطبین را جذب کند.

رئیس حوزه هنری استان گلستان گفت: اگر به کیفیت برپایی نمایشگاه کتاب توجه نکنیم قطعا با مشکل مواجه می شویم و باید توجه داشته باشیم کارهای فرهنگی نیازمند به طراحی است.

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار