29678
۳۰ مهر ۱۳۹۶
پرس تی وی به نمایش می‌گذارد؛

حکایت مستند «سال‌های وحشی» از زندگی وحشت‌بار کودکان اتیوپیایی

شبكه پرس تی وی با پخش مستند «سال‌های وحشی» (The wild years ) داستان سه كودك اتيوپيايی را در آديس آبابا به نمايش می‌گذارد.

به گزارش کودک پرس ، مستند «سال هاي وحشي» در سال 2013 به زبان اتيوپيايي توليد شده و وضعيت شهر آديس آبابا پايتخت اتيوپي كه حدود 270 هزار كودك در خيابان هاي آن زندگي مي كنند را به نمايش گذاشته است؛ كودكاني كه جامعه و حكومت آن ها را از ياد برده و ناچارند در سخت ترين شرايط به زندگي خود ادامه دهند.

اين مستند داستان سه كودك را نشان مي دهد كه از روستاي خود فرار كرده اند و چند سالي است كه به آديس آبابا پناه آورده اند. آن ها شب ها را در ماشين قراضه اي كه در گوشه اي از خيابان رها شده است، مي خوابند.

در ادامه داستان، اين سه كودك كه ديگر از اين نوع زندگي خسته شده اند تصميم مي گيرند كه به روستاهاي خود برگردند. آن ها مسير بسيار طولاني را گاهي با پاي پياده، گاهي با ميني بوس و گاهي با قايق سپري مي كنند و در طول راه از گذشته خود و اين كه چرا خانواده خود را ترك كرده اند، با هم سخن مي گويند.

مستند «سال هاي وحشي» در سه قسمت 25 دقيقه اي از يكشنبه 30 مهر تا سه شنبه 2 آبان هر روز ساعت 04:00 بامداد به وقت تهران و تكرار آنها در چهار نوبت در ساعات 09:00 ، 15:00 ، 21:00 و 01:00 از شبكه پرس تي وي پخش خواهد شد.

 

منبع: رسانه ملی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار