27789
۲۰ مهر ۱۳۹۶
روز جهانی کودک

مسابقه اینستاگرامی نقاشی توسط بانک گردشگری برگزارشد

بانک گردشگری به مناسبت روز جهانی کودک، مسابقه اینستاگرامی نقاشی برگزار کرد.

به گزارش کودک پرس ، بانک گردشگری اعلام‌کرد: موضوع این مسابقه آزاد است و مهلت ارسال آثار که از ۱۶ مهر، روز جهانی کودک آغاز شده تا ۳۰ آبان ادامه داد. اعلام نتایج این رقابت ۱۵ آذر، مقارن با روز میلاد پیامبر اسلام (ص) است.

دو شیوه برای شرکت در این رقابت اینستاگرامی وجود دارد؛ نخست اگر پیج والدین عمومی باشد، می‌توانند با درج هشتگ #هدیه_ات_را_نقاشی_کن، عکس نقاشی را در صفحه شخصی خود منتشر کنند.

در روش دوم، چنانچه والدین کودکان صفحه خصوصی دارند باید بعد از فالو کردن صفحه اینستاگرام ویژه مسابقه، تصویر با کیفیت از نقاشی بچه‌های زیر ۱۲ سال خود را از طریق دایرکت برای این صفحه بفرستند.

شیوه داوری

داوری در دو سطح انجام می‌شود؛ پنج نفر بر اساس کیفیت هنری نقاشی با نظر هیئت داوران و پنج نفر هم از طریق آرای مردمی مشخص می‌شوند. در بخش مردمی، نقاشی‌ها روی صفحه ویژه مسابقه گذاشته می‌شوند و بر اساس بیشترین لایک دریافتی، پنج نفر دوم انتخاب می‌شوند.

جوایز

برنده‌های رقابت جوایز خاص و مورد علاقه کودکان مثل تبلت، اسکوتر برقی و کارت هدیه‌های خاص دریافت می‌کنند. همچنین نقاشی نفر اول هم به اسم کودک روی کارت هدیه بانک‌گردشگری چاپ می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند به آدرس صفحه ویژه مسابقه مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار