27746
۲۰ مهر ۱۳۹۶
رئیس نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرخمیر خبر داد؛

کلاس آموزشی پیشگیری از سوانح و حوادث برای کودکان بندرخمیر

سروان علی مرادی رئیس نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرخمیر از برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از سوانح و حوادث برای کودکان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سروان علی مرادی؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرخمیر گفت: هدف از هفته ملی کودک، تأکید بر لزوم آموزش مسائل فرهنگی از سنین کودکی به نونهالان است که می تواند زمینه ساز ارتقاء فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان باشد.

سروان مرادی افزود: احترام به قانون، رعایت ادب و اخلاق و سعی و پشتکار برای تحصیل علم و مهارت، وظیفه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی برای ساختن جامعه ای پیشرفته و سالم است.

وی آموزش های لازم را در خصوص اهمیت پیشگیری از سوانح و حوادث، رعایت قوانین توسط رانندگان وسایل نقلیه، اهمیت رعایت قوانین توسط دانش آموزان، زمان استفاده از سرویس های ایاب و ذهاب مدرسه، اصول زمان ترخیص از مدرسه، اهمیت رعایت استفاده از خط کشی های عابر پیاده، پل های هوایی روگذر و زیر گذر جهت عبور و مرور، تسلط و اهمیت یادگیری تابلوهای راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان ارائه کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرخمیر برای تشویق و فرهنگ احترام به قوانین برای کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: در طول این هفته با کمک مدیر و مربیان این مدرسه به تعدادی از دانش آموزان علاقه مند و مستعد به قوانین تحت نظر راهنمایی و رانندگی شهرستان کارت همیار پلیس صادر خواهد شد.

فاطمه امیدخواه؛ مسئول سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر با بیان اینکه کودکان نمایندگان متولیان ترافیک در خانواده هستند، گفت: کودکان بایستی نکات ایمنی راهنمایی و رانندگی را به خانواده هایشان گوشزد کنند.

امیدخواه افزود: هدف از برگزاری این جلسات، ارتقای آگاهی کودکان نسبت به روش های پیشگیری از سوانح و حوادث در مدارس، خانه و اجتماع است.

در این مراسم با طرح سؤالاتی که از سوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی و مسئول سلامت خانواده شبکه بهداشت طرح شده بود، به تعداد 10 نفر از دانش آموزان که پاسخ صحیح داده بودند، جوایزی اهدا شد.

 

منبع: برنا نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار