موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
27724
۲۰ مهر ۱۳۹۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی خبر داد؛

برپایی غرفه نقاشی مخصوص کودکان و نوجوانان در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان‌جنوبی

احمد محبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از ایجاد غرفه نقاشی مخصوص کودکان و نوجوانان در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان‌جنوبی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، احمد محبی، با اعلام این خبر بیان داشت:در قالب غرفه کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب بیرجند، ۱۱ برنامه برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایش کتاب‌های بنری، آموزش و معرفی کتاب‌های آموزنده و دوست داشتنی، آموزش قصه‌گویی، مداحی با موضوع محرم ویژه کودکان و کارگاه آموزش زیباخوانی شعر از برنامه‌های این غرفه در طول برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین آشنایی با کتاب‌‌های نقاشی و کهن ایرانی، نقاشی جلد کتاب« نوک طلا تو هستی»، برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت محرم، مشاعره و آموزش زیباخوانی و روانخوانی کتاب از دیگر برنامه‌های این غرفه است.

محبی ادامه داد: برگزاری نشست‌های صمیمی با نویسندگان کتاب کودک و اهدای کتاب به کودکان توسط شخصیت‌های دوست داشتنی از دیگر برنامه‌های این غرفه است.

وی با بیان اینکه همچنین همه روزه، امضاء عهدنانه دوستی با کتاب را توسط کودکان در این غرفه خواهیم داشت، افزود: کودکان، امیدهای جامعه آینده هستند و این برنامه‌ها در راستای نهادینه شدن کتاب برای کودکان و نوجوانان و علاقه مندکردن به کتاب از سنین پایین است.

گفتنی است؛ یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی، از ۱۷ مهرماه آغاز شده و تا ۲۲ مهرماه، همه روزه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ٢١:٣٠ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برای بازدید عموم مردم دایر است.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار