27609
۱۹ مهر ۱۳۹۶
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت؛

افتتاحه کتابخانه بخش نالوس

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: به لطف خدا و تلاش همکاران به مناسبت هفته ملی کودک، کتابخانه بخش نالوس شهرستان اشنویه افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس ، جواد زاهدی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، در مراسم افتتاح کتابخانه بخش نالوس شهرستان اشنویه، گفت: این کتابخانه با اهدا یک هزار جلد کتاب به کتابخانه مدرسه فرهنگیان خیر نالوس افتتاح شد.

وی افزود: کتاب یکی از برترین صلاح های تربیتی و آموزشی در دنیا مطرح است که تا کنون هیچ علمی نتوانسته است در برابر تاثیرگزاری کتاب قد علم کند.

این مسئول با بیان اینکه تمام کودکان ایران باید کتاب را به سهولت دریافت کنند، گفت: با تلاشی شبانه روزی میخواهیم تمام بچه های ایران چه در روستاها و چه در مناطق کم برخوردار بتوانندکتاب های کانون را در مدرسه در اختیار داشته باشند.

زادهدی اضافه کرد: کتاب‌های غیر درسی به عنوان مکمل کتاب‌های درسی می توانند در استعداد یابی و رشد اعتماد به نفس کودکان تاثیر مثبتی داشته باشند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: هر کتابی که به غیر از کتاب درسی مطالعه کنید به عنوان دانشمندی است که رایگان به خدمت گرفته اید که ذهن شما را برای درک مفاهیم درسی نیز آماده می کند.

وی با بیان اینکه مطالعه کتاب غیر درسی باید روزانه به دانش آموزان توصیه شود، خاطرنشان کرد: ما برای اجتماعی شدن و پذیرش مسئولیت های اجتماعی در آینده نیازمند مطالعه کتاب های مفید غیر درسی هستیم.

 

 

 

منبع:خبرگزاری شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار