26819
۱۶ مهر ۱۳۹۶
با قرار گرفتن دوباره نام عربستان در لیست سیاه کشتار کودکان یمن؛

کودکان یمن قربانی تعلل سازمان ملل در قرار دادن عربستان در لیست سیاه کشتار کودکان

وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که بهای تاخیر یکساله بازگشت دوباره نام عربستان به فهرست سیاه کشتار کودکان را هزاران کودک یمنی پرداختند.

به گزارش کودک پرس ، وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن با بیان اینکه بهای تاخیر یکساله بازگشت دوباره نام عربستان به فهرست سیاه کشتار کودکان را هزاران کودک یمنی پرداختند، تاکید کرد، درج دوباره نام این کشور در لیست سیاه به دلیل جنایت‌هایی است که روزانه ائتلاف عربی به رهبری عربستان در یمن مرتکب می‌شود.

عبد الحکیم کحلانی، سخنگوی وزارت بهداشت یمن پرسید: آیا سازمان ملل می‌داند در دو هفته اخیری که پیش‌نویس قطعنامه درج مجدد ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در فهرست سیاه در حال آماده و بررسی بود، ده‌ها کودک در اثر حملات هوایی عربستان با حمایت آمریکا و انگلیس در صعده، تعز، حجه و غیره کشته شدند؟

وی در ادامه افزود: آیا زمان آن نرسیده که دنیا به عربستان و همپیمانانش بگوید بس است! و افزودن نام آن به لیست ننگ و عار کافی نیست.

کحلانی گفت: در طول یک سالی که به دنبال فشارهای عربستان به سازمان ملل نام ریاض و ائتلافش از لیست سیاه خارج شدیمن بیشترین مصیبت را در دنیا متحمل شد.

سخنگوی وزارت بهداشت یمن با اشاره به شیوع وبا در این کشور اظهار داشت، از زمان جنگ جهانی دوم شیوع وبا در این حد بی‌سابقه است.

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار